خانزاده: خانواده‌ام را زیر سوال بردند، من هم مقابله به مثل کردم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر هواداری که با آن درگیر شدم درباره خودم آن الفاظ رکیک را به کار می‌برد اشکالی نداشت اما وقتی خانواده‌ام را مورد خطاب قرار داد من‌ هم مقابله به مثل کردم.

خانزاده: خانواده‌ام را زیر سوال بردند، من هم مقابله به مثل کردممحمد خانزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص درگیری اخیر خود با یکی از هواداران در دوحه قطر اظهار داشت: باید بگویم که درگیری من با هوادار به خاطر این بود که او نسبت به من از الفاظ رکیک استفاده کرد و اگر هزار بار دیگر کسی بخواهد به من الفاظ رکیک بگوید باز هم این کار را تکرار نخواهم کرد، چرا که این هوادار به خانواده من بی احترامی کرده و پدر و مادر من را که در هر بازی برایم دعا و نماز می‌خوانند را مورد بی احترامی قرار داده است، اگر فرد مورد نظر درباره خودم این الفاظ را به کار می‌برد اشکالی نداشت اما چون خانواده‌ام را مورد خطاب قرار داد به همین خاطر با وی درگیر شدم.

وی درباره احضاریه کمیته اخلاق بیان کرد: در حال حاضر حرکت بازیکنان زیر نظر برخی از افراد قرار گرفته و قصد دارند که اعمال ما را زیر ذره بین بگذارند و با دقت به آن بپردازند.

خانزاده در خصوص درگیری سوشا مکانی افزود: باید بگویم سوشا مکانی به هیچ وجه با کسی دعوا نکرد و فقط به خاطر صدای بلند فحاشی به سمت ما آمد.

بازیکن تیم پرسولیس در خصوص شرایط تیم پرسپولیس عنوان کرد:‌ تیم فوتبال پرسپولیس اصلا در شرایط خوبی قرار ندارد و وضعیت آن بحرانی است و از طرف  دیگر مشکلات مالی باعث شده که تیم عملکرد قابل قبولی نداشته باشد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود برانکو و گابریل خواهان جدایی از جمع سرخ پوشان هستند یا خیر اظهار داشت: در  جریان صحبت‌های برانکو و گابریل نیستم و نکته قابل توجه این است که هر شخصی برای کارهای خود تصمیم گیری می‌کند و درباره این مسئله اظهار نظر نمی‌کنم.

وی بیان کرد: می‌دانم که حرکت من صد در صد اشتباه بوده است اما چون آن هوادار فحاشی کرد به نظرم وی هوادار پرسپولیس نبوده و فقط تماشاگر نما بوده است.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: بازیکن ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
اگر به دلیل فحاشی یک نفر بی تربیت و نادان می بایست ما هم فحاشی بدتر از آن کرده و کتک کاری کنیم .هر روز باید شاهد تعداد زیادی کتک کاری در سطح شهر باشیم .
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۵:۵۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
آقای خانزاده: پول حرفه ای میگیری ولی از آماتورها هم ضعیفتر عمل میکنی .به عنوان یک بازیکن تیم بزرگی مثل پرسپولیس پی در پی اعتراض میکنی که تمام پولت را نگرفته ای ولی نمیدانی که با کسی که با شما و یا تیم پرسپولیس خصومت هم داشته باشد نباید آنگونه رفتار کرد؟حرکت زشت و غیر اخلاقی و غیر حرفه ای شما نه تنها برای خودتان و تیم پرسپولیس بلکه باعث بی احترامی به تمام مردم ایران شده و در دیگر رسانه ها نمایش داده شده و باعث شرمساری ایرانیان گردید.
آخرین اخبار