آنچه در روی خط تهران پنج‏شنبه این هفته گذشت؛

آیا ادعای قطع درختان در کوهسار حقیقت دارد / حکایت تردد رانندگان آژانس در محدوده زوج و فرد چیست

در روی خط تهران پنج‏شنبه این هفته پیگیری تکذیب قطع درختان در کوهسار و تصویر تأیید شدن قطع درختان در کوهسار و دریافت کارت تردد رانندگان آژانس در محدوده زوج و فرد صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، در روی خط تهران دوشنبه 31 فروردین سال 94 گزارشی پیرامون قطع درختان در کوهسار پخش شد که با تکذیب معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 5 مواجه شد.

در این گزارش عباس سمیع، معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 5 اعلام کرد: تصویر درختان قطع شده در روی خط تهران دوشنبه 31 فروردین ماه مربوط به کوهسار نیست و این درختان در مکانی دیگر قطع شده‏اند.

روی خط تهران برای روشن شدن این موضوع و ادعای شهرداری منطقه 5 به میان اهالی کوهسار رفت تا موضوع را از نزدیک پیگیر شود. در این میان اهالی کوهسار با تهیه تصاویری از قطع درختان در کوهسار معتقدند که درختان بسیاری در این محل قطع شده است.

این در حالی است که شهرداری منطقه 5 برای پاسخگویی به ادعای اهالی کوهسار وعده داده بود که در محل قطع درختان کوهسار برای گفت و گو با خبرنگار روی خط تهران حاضر شود اما به وعده خود عمل نکرد و از پاسخگویی به ادعای اهالی کوهسار ممانعت کرد.

روی خط تهران موضع را پیگیر خواهد شد امیدواریم مسئولان شهرداری منطقه 5 پاسخگوی این موضوع باشند.

* حکایت تردد رانندگان آژانس در محدوده زوج و فرد چیست؟

روی خط تهران پنج‏شنبه این هفته در سوژه دوم این هفته خود پیگیر موضوع تردد رانندگان آژانس در محدوده زوج و فرد در تهران شد.

ماجرا از این قرار است که سال 93 رانندگان آژانس برای دریافت طرح تردد در محدوده زوج و فرد با پرداخت 100 هزار تومان ثبت نام کرده بودند اما هنوز موفق به دریافت کارت تردد در محدوده زوج و فرد نشدند.

رانندگان آژانس سال گذشته 93 هزار تومان برای صدور کارت شناسایی به مسئول آژانس پرداخت کرده‏ اند.

وی این مبلغ را تحویل اداره آژانس‏داران داد اما هنوز نسبت به صدور کارت شناسایی هیچ اقدامی انجام نشده است.

این در حالی است که پلیس راهور به دلیل نداشتن کارت شناسایی و تردد در محدوده زوج و فرد رانندگان آژانس را جریمه می‏ کند و باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای آن‏ها شده است.

مدیر آژانس به روی خط تهران در خصوص صدور کارت تردد در محدوده زوج و فرد گفت: موضوع را از اتحادیه و شهرداری پیگیر شدیم اما جواب قطعی در این باره به دست نیاوردیم، زیرا شهرداری می‏گوید اتحادیه باید زیرنظر شهرداری باشد و صنعت و معدن نیز می‏گوید اتحادیه باید زیرنظر صنعت و معدن باقی بماند.

روی خط تهران برای روشن شدن این موضوع به سراغ اتحادیه آژانس‏های اتومبیل و کرایه رفت تا موضوع را از نزدیک پیگیر شود.

هاشمی رئیس اتحادیه آژانس‏های اتومبیل و کرایه در پاسخ با اشاره به صدور کارت تردد در محدوده زوج و فرد اظهار کرد: بلاتکیلف بودن این موضوع که آیا سرانجام اتحادیه آژانس‏های اتومبیل و کرایه زیر مجموعه شهرداری است یا وزارت صنعت و معدن از دلایل اصلی تأخیر در صدور کارت تردد در محدوده زوج و فرد است.

به محض مشخص شدن این موضوع و تا سه روز آینده آرم ترافیک به رانندگان آژانس تحویل داده خواهد شد.

* آیا سرانجام دانشجویان موفق به دریافت وام‏های 10 میلیونی ازدواج خواهند شد؟

دریافت وام 10 میلیونی دانشجویان موضوعی بود که روی خط تهران پنج‏شنبه این هفته به آن پرداخت.

ماجرا از این قرار است که مهر ماه سال 93 معاون دانشجویی دانشگاه آزاد وعده پرداخت وام 10 میلیونی ازدواج را به دانشجویان داده بود اما دانشجویان دانشگاه آزاد بر این باورند که تاکنون وام 10 میلیونی ازدواج را دریافت نکرده‏اند.

روی خط تهران پنج‏شنبه این هفته موضوع را با کاردار، معاون دانشجویی دانشگاه آزاد در میان گذاشت.

وی در پاسخ با بیان اینکه تاکنون سود بانک‏ها را دریافت نکرده‏ ایم، تصریح کرد: با توجه به اینکه تاکنون سود بانک‏ها را دریافت نکرده‏ایم، هنوز هیچ گونه وامی به دانشجویان پرداخت نشده است.

وی در پایان گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد برای دریافت وام ازدواج می‏توانند با ثبت نام در صندوق مهر امام رضا (ع) وام ازدواج را دریافت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
قطع کردن درختان در کوهسار حقیقت دارد تصاویر google earth این محل قبل از قطع درختان هنوز قابل دریافت است
آخرین اخبار