میراسماعیلی: از بانوان کوراش انتظار کسب سکو داریم

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: تیم ملی بانوان برای اولین بار با ترکیبی کامل به آسیا اعزام می‌شود و انتظار داریم یکی از سکوها را به دست آورند.

میراسماعیلی: از بانوان کوراش انتظار کسب سکو داریمآرش اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: تیم ملی کوراش ایران در دو بخش مردان و زنان روز جمعه 4 اردیبهشت برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم لبنان می‌شوند، که تیم بانوان ما  برای اولین بار است که در تمامی اوزان نماینده دارد و با ترکیب کامل شرکت می‌کند از همین رو انتظار داریم یکی از سکوها را کسب کنند هر چندد امیدوار هستیم که این سکو، قهرمانی باشد. 

وی اضافه کرد: در بخش آقایان، کوراش ایران نتایج قابل قبولی را تاکنون کسب کرده است و منتظر هستیم تا در این مرحله هم بدرخشند.
مدیر تیم‌های ملی فدراسیون جودو در خصوص تیم ملی بزرگسالان بیان کرد: ملی پوشان، مهمترین رویدادی که پیش رو دارند رقابت های قهرمانی آسیا کویت است.

مرحله اردوی ما از 18 فروردین تا 2 اردیبهشت برگزار شد، یک مرحله اردوی دیگر را هم تا قبل از اعزام به کویت خواهیم داشت تا درباره تعداد نفرات اعزامی تصمیم بگیریم البته مسابقات آذربایجان هم یک هفته قبل از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا در باکو برگزار می‌شود، ممکن است به این رقابت‌ها هم اعزام داشته باشیم که به زودی درباره آنها تصمیم گیری می‌کنیم.

انتهای پیام/  
برچسب ها: بانوان ، کوروش ، آقایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار