باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد؛

آنگاه که با دو بال جنتی‌ام وصال رسول رستاخیز را می‌طلبم... !؟

با دو بال جنتی‌ام وصال حضرت دوست را در زیباترین شب برگزیده رضوان می‌طلبم. در انتظار ظهور و وصال رسول رستاخیز جنتی‌اش همچو پروانه گرد شمع وجود معبودیش خواهم چرخید...

به گزارش خبرنگار خانواده باشگاه خبرنگاران؛ چند روزی است در پس وصال آرزوی دیرینه خود با دو بال تواضع بندگی‌ام صعود در بوستان عرش الهی و آغوش پروردگار را عاجزانه طلب می‌کنم تا شاید در برگزیده‌ترین ماه الهی و شهدی از انهار جنت با پرواز معنویم به وصال عرفانی معبودم دست یابم. 

گویند در شب آرزوها بندگان به معبود خود آنچنان نزدیک خواهند شد و با دو دست معنوی خود نشان‌های الهی را به ارمغان خواهند برد. 

چه زیباست! لحظه بندگی و وصال با معبود، آنگاه که با سبک بالی وجودم و رهایی از بند دنیوی موهبت‌های الهی را حس خواهم کرد و آن آوای دلنشین رضوان را به یاد خواهم آورد که گویند پروردگار عالمیان نزدیک‌‌تر از آن است که تصور باید کرد...  

با احساس رهایی و صعود در عرش الهی و نزدیکی با معبود، آرامش عجیبی وجود فانی‌ام را در عرش، جنتی می‌کند. 

عاشقانه آمده‌ام با سبک بالیم در پیشگاه معبودم، زبان در کامم مانده است. 

اعضا و جوارحم در بندگی و خضوع در برابر پروردگار سبقت گرفته است دیگر اختیاری در مقام والای حضرت دوست در وجودم نیست. 

نیروی عجیبی مرا به سوی او و در آغوش گرمش می‌کشاند،‌ جاذبه‌‌ای که تصورش نیز برایم ممکن نیست... . 

در هنگام وصال حسرت دوست، قطار آرزوهایم از مسیرش منحرف شده و انگار کشتی آمال و آرزوهایم به گل نشسته و فقط وصال او را می‌طلبم. اما یادم آمد کوله‌باری از آرزوهای دوستان و یاران دیرینم امانتی است که باید در پیشگاه پروردگار عالمیان ارزانی بدارم. 

و آنگاه عاشقانه از او وصال آرزوهای یاران دیرینه خود را از مقام والای معبودی‌اش طلب خواهم کرد و حسرتی عجیب در وجودم پدیدار خواهد شد آیا تجدید وصال حضرت دوست دست یافتنی است...!؟ 

آری! در شب آرزوها و در شب نزدیک شدن بنده و معبود با موهبت الهی بستر میهمانی پروردگار وسیع است و آرزوها دست یافتنی است... !؟ 

بیاییم در شب آرزوها وصال یار و صاحب زمان (عج) را از پروردگار متعال خواستار شویم و برای سلامتی ایشان دعا کنیم. 

به امید آنکه عاشقان معنویت و عرش الهی به آرزوهای دیرینه خود دست یابند... !؟ 

گزارشی از زهره کلهر 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار