زارعیان: از روزی که سرمربی شدم یکساعت هم تاخیر نداشتم

سرمربی تیم ملی جودو کشورمان اظهار کرد: زمانی که مسئولیت هدایت تیم ملی را بر عهده گرفتم هر روز در تمرینات شرکت کرده و حتی یک ساعت هم تاخیر نداشتم.

مجید زارعیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شایعات مبنی بر خبر استعفایش از تیم ملی گفت: نمی‌دانم منبع این خبرها چه کسی است اما من از روزی که مسئولین سرمربیگری تیم ملی جودو را بر عهده گرفتم منظم وبدون یک ساعت تاخیر در دو نوبت تمرینات شرکت کردم و تا به امروز که بر تیمم هستم.
 
وی در خصوص اردوی آماده سازی تیم ملی قبل از رقابت های قهرمانی آسیا اذعان کرد: مقطع دوم اردوی ما قبل از مسابقات آسیایی کویت از 18 فروردین آغاز شد و تا روز دوم اردیبهشت ادامه داشت، اردوی پرفشار داشتیم و بچه های شرایط را به خوبی تحمل کردند.
 
زارعیان افزود: توانمان را به کار بردیم تا جودوکاران با توجه به بضاعتمان بهترین و موثرترین تمرین را داشته باشند و بیشتر از این دیگر نمی توانستیم به آنها فشار تمرین بیاوریم.
 
سرمربی تیم ملی از برگزاری مرحله پایانی اردو قبل از مسابقات آسیایی کویت  خبر داد و افزود: مرحله سوم و پایانی اردوی آماده سازی ما قبل از رقابت های آسیا از 9 اردیبهشت آغاز می شود در این مقطع است که عملکرد فنی جودوکاران را به دقت بررسی می کنیم تا به ترکیب اعزامی به کویت پی ببریم هنوز تصمیم در خصوص تیم نگرفته ایم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: زارعیان ، جودو ، تمرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار