واشینگتن تايمز: بيل کلینتون از مذاکرات هسته ای با ايران حمايت کرد

روزنامه واشینگتن تایمز نوشت: بیل کلینتون رئیس جمهور پیشین آمریکا ضمن حمایت از گفتگوهای هسته ای ایران، گروه تروریستی دولت اسلامی را "جالب توجه ترین" سازمان غیردولتی حال توصیف کرد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران،  کلینتون در سخنرانی در دانشگاه جرج تاون گفت:«دولت اسلامی یک سازمان تروریستی -- سازمان غیردولتی -- است که در تلاش برای تبدیل شدن به یک دولت است. 

رئیس جمهور اسبق آمریکا افزود: آنها به خوبی سازماندهی شده اند و هیچ مرزی را در کشورهای خاورمیانه به عنوان مرزهای قانونی به رسمیت نمی شناسند.

این سیاستمدار کهنه کار در بخش دیگری از اظهارات خود از مذاکرات باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا با ایران حمایت کرده اما در عین حال گفت اگر تهران به سلاح هسته ای دست یابد، شرایط بسیار بدی حاکم می شود.
کلینتون خطاب به مخاطبان افزود:« من فکر می کنم شما در زمان هیجان انگیزی زندگی می کنید. من فکر می کنم حل و فصل کامل مناقشات ایدئولوژیکی با نقش آفرینان غیردولتی که ما اکنون با آنها مواجهیم بعید است. 

کلینتون در پایان خاطرنشان کرد: من امیدوارم و دعا می کنم ما ساز و کاری را برجای بگذاریم که بتوانیم با اعتماد بگوییم ما توانستیم از وقوع اتفاق بدی جلوگیری کنیم به همین دلیل این مذاکره با ایران حائز اهمیت است.»
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار