رييس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش‌ و پرورش خبرداد؛

قدردانی از ۴۳ معلم نمونه کشوری در هفته معلم

ريیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: ۴۳ معلم نمونه کشوری در هفته معلم معرفی و تقدیر می‌شوند.

قدردانی از ۴۳ معلم نمونه کشوری در هفته معلمبه گزارش به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران  نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش خسرو نظری در خصوص انتخاب معلمان نمونه کشور در سال تحصیلی 93- 94 اظهار داشت:‌ کار بررسی معلمان نمونه در سطح مناطق و استان‌ها تا پایان اسفند انجام و لیست‌ها برای بررسی نهایی و انتخاب معلمان نمونه‌ کشوری به مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی ارسال شد.

وی افزود: در مرحله اول بررسی‌ها در اسفندماه، 68 نفر از معلمان برتر استانی که معرفی شده بودند توسط این مرکز در وزارتخانه مصاحبه شده و برترین های آنها انتخاب شدند.

ريیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش‌ و پرورش ادامه داد:‌ تجلیل از معلمان در هفته معلم در 3 سطح کشوری، استانی و منطقه‌ای خواهد بود که با توجه به شاخص‌های در نظر گرفته شده معلمان نمونه انتخاب و سپس معرفی می‌شوند. امسال نیز 43 معلم نمونه کشوری انتخاب و معرفی خواهند شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شاخص‌های انتخاب معلمان نمونه در مقایسه با سال‌های قبل تغییر کرده است؟ گفت:‌ تغییر چندانی نداشته‌ایم. کمیته‌ای در سطح وزارتخانه تشکیل شده است تا خروجی‌ استان‌ها را به عنوان  معلمان نمونه کشوری بر مبنای شاخص‌های طراحی شده مورد بازبینی دقیق قرار دهد.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار