اختصاص بيش از 200 ميليارد تومان برای طرح‌های اروند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امسال بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی این منطقه اختصاص یافته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اسماعیل زمانی با تاکید بر توسعه و زیباسازی ساحل رودخانه با توجه به وجود بیشترین ساحل رودخانه کشور در این منطقه گفت : برداشت خاکریزهای جزیره مینو و ساحل اروند ، بجا مانده از جنگ تحمیلی درحال اجراست و تاکنون یک و نیم کیلومتر خاکریزجزیره مینو به منظور ساحل سازی11کیلومتری برداشته شده و هم اکنون در مرحله مین زدایی و نی زدایی است.
 
وی ساحل سازی رودخانه های کارون و بهمنشیر را از دیگر طرحهای توسعه گردشگری خواند.  
 
وی با اشاره به توافقنامه های صورت گرفته درحوزه بهداشت و درمان و بنیاد مسکن افزود : ایجاد بیمارستان های تخصصی زنان و کودکان در خرمشهر، احیای بیمارستان ها و مراکز درمانی و بیمارستان های تخصصی با اعتباری بیش از 300 میلیارد تومان در سه سال آینده برنامه ریزی و مقرر شده است برای عمران و آبادانی روستاها هم اعتباری 400 میلیارد تومان هزینه شود.  
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند احیاء زمینه های کشاوزی و نخیلات منطقه و اجرای طرح میانه کاری، ساماندهی شهرکهای کشاورزی و ایجاد فضای سبز مناسب استانداردها با مشارکت شهرداری تهران را از دیگر برنامه های منطقه آزاد اروند خواند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار