عبداللهی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

احداث 3 گورستان در نقاط مختلف پایتخت

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از احداث 2 تا 3 گورستان در نقاط مختلف پایتخت خبر داد .

مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در پی احداث گورستان های جدید در شهر تهران هستیم، اظهار کرد: ظرفیت 600 هکتاری زمین مهمترین دلیل برای احداث این گورستان ها خواهد بود.

وی ادامه داد: بهشت زهرا (س) قدمتی 50 دارد که تا سال 97 هم گنجایش دفن دارد اما باید برای جانمایی گورستان های جدید در چند نقطه پایتخت اقدام کرد.

عبداللهی با بیان اینکه روزانه ۱۷۰ نفر متوفی به بهشت زهرا می آید، تصریح کرد: ۱۲۰ متوفی در قطعات بهشت زهرا (س) دفن و 50 متوفی به شهرستان ها و یا حتی به استان های دیگر منتقل می شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر مکان جدید برای احداث گورستان های شهر گفت: بهشت زهرا ظرفیتی 800 هکتاری دارد که هم اکنون یک میلیون و پانصد هزار متوفی را در خود جای داده ،به همین منظور زمینی که برای گورستان های جدید در نظر خواهیم گرفت مطابق با ظرفیت بهشت زهرا (س) است.

وی با اشاره به پیشنهادات مختلف از سوی افراد برای احداث گورستان جدید پایتخت، اضافه کرد: در حال حاضر با تلاش فراوان در پی بررسی جاهای مختلف شهر هستیم تا بتوانیم یک مکان مناسب با ظرفیت بالا را در خصوص این امر پیدا کنیم.

عبداللهی در پایان گفت: در خصوص جانمایی گورستان‌های جدید اطلاع رسانی در این امر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: احداث ، گورستان ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۳:۲۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
اگر هر شهری برای خودش آرامگاه داشته باشد و تحویل متوفی از بیمارستان تا شهر مورد نظر آسانتر و کاغذبازی و هزینه گزاف نداشته باشد دیگه نیازی به آرامگاه چندصدهکتاری نداریم..مثل شخصی در بیمتارستانهای تهران از دنیا میره ولی ساکن شهریار و حومه هستش میبرند بهشت زهرا چرا چون براش دردسر و هزینه و ... و.. داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
قطب جنوب خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۲:۴۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
به نظرم مكانهاي مختلفي را مي توان انتخاب نمود اما بايستي توجه شود دسترسي به آن ساده باشد و شهرك‌هاي اطراف را پوشش دهد پيشنهادم اطراف شهرك‌هاي پرديس ، پرند و يا پاكدشت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
کویر لوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
باسلام وعرض خسته نباشید خدمت متولیان عزیز وگرامی اگر نظر بنده بد بود منتشر نشود ولی میدانم خوب است باز نظر نظر جناب عالی میباشد از جناب ریاست محترم جمهوری تقاضا مندیم به شهر جدید پرند هم سری بزنند بخدا مردم پرند هم همه از تهران به این شهر پر مشکلات امدهاند فقط که تهران نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
بهترین جا برای دفن مردگان عزیز نزدیک به تهران شهر جدید پردیس و اسلامشهر میباشد
آخرین اخبار