مدیر سلامت محیط و کار علوم پزشکی یاسوج:

مسمومیت‌های اخیر یاسوج عمدی بود/سم در بسته‌بندی محصولات صنعتی و برندهای معتبر تزریق شده

کرمی با اشاره به اینکه هنوز خبری از دستگیری فرد خاطی و مسبب حادثه اخیر مسمومیت‌ها در یاسوج نشده است، گفت: مسمومیت از طریق آبمیوه‌های بسته‌بندی شده برندهای معروف صورت گرفته است.

کرمی مدیر سلامت محیط و کار علوم پزشکی یاسوج در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران درخصوص پیگیری مسمومیت‌های اخیر شهروندان استان یاسوج توسط نوشیدن‌ آبمیوه‌های بسته بندی شده، افزود: سم در بسته‌بندی‌های آبمیوه و نوشیدنی‌های چند برند معروف به طور کاملا عمدی تزریق شده و مردم با اطمینان به نوع بسته بندی و اعتماد به سلامت آبمیوه‌های صنعتی، آنها را نوشیده و سپس دچار مسمومیت شده‌اند. 

مدیر سلامت محیط و کار علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: همچنان خبری از دستگیری فرد یا افراد خاطی و مسبب این موضوع نشده و این در حالی است که همچنان علت و انگیزه این اقدام در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که هدف از این کار تخریب برند یا برندهای خاصی بوده است؟ گفت: به نظر می رسد این اقدام ربطی به تخریب برندهای مورد اطمینان مردم نداشته، زیرا متادون در محصولات مختلف از چند شرکت تولید کننده مختلف تزریق شده و همه محصولات دارای بسته‌بندی‌های بهداشتی و تاییدیه سازمان غذا و دارو بوده‌اند که قطعا نشان می‌دهد پس از خرید، این محصولات آلوده و سپس توسط افراد ناشناس در دهدشت یاسوج و گچساران و امام زاده بی‌بی حکیم بین عابرین و زائرین توزیع شده است. 

مسموم شدگان از بیمارستان مرخص شدند 

در ادامه دکتر پرویز یزدان پناه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، ضمن اظهار بی‌اطلاعی از علت اتفاقات اخیر یاسوج مبنی بر 2 مسمومیت صورت گرفته در 2 منطقه مختلف از این استان، اظهار داشت: خوشبختانه مسموم شدگان که در بیمارستان بستری بودند ترخیص شدند و هم‌اکنون به زندگی عادی خود بازگشته‌اند. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: مسمومیت ، یاسوج ، آبمیوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Seychelles
majid
۲۲:۵۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
سلام، لطفا اصلاح شود یاسوج مرکز استان است نه استان، صرفا جهت اطلاع استان کهگیلویه و بویراحمد
Seychelles
majid
۲۱:۳۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
سلام، لطفا اصلاح شود یاسوج مرکز استان است نه استان، صرفا جهت اطلاع استان کهگیلویه و بویراحمد