قم؛

استراحت یک روزه صبای قم بعد از بازی مقابل پیکان تهران

صبای قم بعد از بازی در مقابل پیکان تهران در هفته بیست و ششم،استراحت یک روزه رو در پیش رو دارد.

 استراحت یک روزه صبای قم بعد از بازی مقابل پیکان تهرانبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ صبای قم در بیست و ششمین هفته مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور دیداری خانگی در مقابل پیکان تهران در ورزشگاه یادگار امام(ره) داشت که درنهایت به تساوی بدون گل دست یافت،که با این تساوی در جدول رده بندیلیگ چهاردهم باقی ماند.

شاگردان مهدی تارتار در این بازی در واقع سیزدهمین دیدار خانگی این فصل خود را در مقابل پیکان تهران انجام داد

کادر فنی صبای قم باید از روز دوشنبه هفته جاری این تیم را آماده‌ بازی حساس روز جمعه با گسترش فولاد تبریز کند اما قبل از این دیدار برای یک بازی تدارکاتی روبرو با تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان با هدف ارزیابی و سنجش میزان آمادگی بازیکنان صبا و ملی‌پوشان جوان در تهران به میدان رفت و در ‌‌نهایت صبای قم با نتیجه یک بر صفرمقلوب تیم ملی جوانان ایران شد..

این بازی صبای قم با هدایت مهدی تارتارانجام شد در حالی که تنها چهار بازی دیگر در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و روز جمعه این هفته در تبریزمقابل تیم گسترش فولاد تبریزبه بازی بر می خیزد.

همچنین کادر فنی تیم فوتبال صبای قم ، بخاطر دو بازی سنگینی که صبا در این هفته در پیش رو دارد برای روز یک‌شنبه 30 فروردین ماه به بازیکنان این تیم استراحت داده و دور جدید برنامه‌های آماده سازی صبای قم از روز دوشنبه 31 فروردین ماه در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را در مجموعه ورزشی 15 خرداد و مجموعه ورزشی هلال احمر قم برگزار می کند.

صبای قم دربازی خود در مقابل پیکان و تساوی صفر بر صفر در مقابل این تیم در حال حاضر با کسب 33 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور جای دارد و در هفته بیست و هفتم این رقابت‌ها از ساعت 18 روز جمعه چهارم اردیبهشت ماه در میهمانی تیم گسترش فولاد تبریز برابر این تیم صف آرایی می‌کند.

  همچنین بازیکنان صبا نیز در هفته بیست و هشتم لیگ بر‌تر روز جمعه یازدهم اردیبهشت ماه در قم میزبان استقلال تهران خواهد بود و در هفته بیست و نهم روز نوزدهم اردیبهشت ماه به میهمانی نفت تهران صف ارایی می کند وهمچنین روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه در هفته سی‌ام و پایانی لیگ چهاردهم در قم از فولاد خوزستان قهرمان فصل گذشته لیگ بر‌تر فوتبال کشور پذیرایی می‌کنند..

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.