فروزان: از فیروز کریمی ناراحت نمی شوم/منظور خاصی نداشتم

دروازه بان استقلال گفت: فیروز کریمی مدعی است من وقت تلف کرده‌ام در حالی که من اصلا وقت تلف نکردم بلکه گاهی سعی می‌کردم بازی را آرام کنم.

 محسن فروزان در گفتگو با  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت:
فیروز کریمی هم انتقاداتی کرده است و مدعی است من وقت تلف کردم در حالی که من اصلا وقت تلف نکردم بلکه گاهی سعی می کردم بازی را آرام کنم.البته ایشان نطرش را گفته و با سبکی که دارد هم گفته ایشان مربی شیرین بیانی است و من از صحبت هایش ناراحت نمی شوم.
وی ادامه داد:
شاید به نظر کریمی شیوه کار من هخامنشی بوده است.به هر حال من  به نظرش احترام می گذارم . او یکی از فنی ترین مربیان ایران است و من مدیونش هستم. او هر چه بگوید درست است.

این دروازه بان در مور کیفیت بازی با ملوان گفت:
بازی با ملوان خوب بود و .هم تیم ما و هم ملوان تاکتیکی بازی کردیم.ولی هر دو تیم به خاطر شرایطی که در جدول دارند تحت فشار بودند.با این حال از نظر من یکی از با کیفیتترین بازی های ما بود ولی بدشانیسی امان ما را بریده و به نطر من یکی از بد شانس ترین تیم های لیگ هستیم. همیشه در هر بازی یک اتفاقی می افتد که مانع ما می شود.به همین دلیل می گویم بد شانس هستیم.

وی در مورد انتقادهایی که به او می شود گفت:
من به دیده منت می پذیرم و از انتقادات استفاده می کنم.به هر حال کارشناسان خاک این فوتبال را خورده اند. اگر درست باشد که حتما استفاده می کنم و اگر غلط باشد خوب نظرشان را گفته اند من مشکلی ندارم.به هر حال اگر نقدی باشد می توانم از آن استفاده کنمچرا که تا به این تجربیات برسم زمان می برد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اكبر
۱۹:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
نبايدم نارحت شوي اون بزرگته احترام كن خير ببيني فقط كم گل بخور به هر توبي نه نگفتي
آخرین اخبار