آسوشیتدپرس خبر داد:

انتقاد اوباما از نمایندگان مخالف توافق هسته ای با ایران/ مناقشات حزبی نباید سبب برخورد مغرضانه با توافق لوزان شود

آسوشیتدپرس در گزارشی به قلم جیم کانن نوشت:رفتار و لحن باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در برخورد با نمایندگان کنگره بر سر موضوعات مورد اختلاف از قبیل مساله هسته‌ای ایران تندتر شده است طوری که وی اکنون نمایندگان مخالف را با اسم یاد می‌کند و از اقدامات و اظهارات آنان انتقاد می‌کند.

هفته گذشته، اوباما و سخنگوی وی چند نفر را از جمله میچ مک‌کانل رئیس اکثریت در سنا و نیز جان مک‌کین و چارلز گراسلی نمایندگان سنا را به خاطر اقدامات و اظهاراتشان درباره توافق هسته‌ای با ایران باد انتقاد گرفتند.

اوباما روز جمعه گفت دیگر بس است و آنها باید به اقدامات و اظهارات خود خاتمه دهند.

اوباما که زمانی وعده تغییر لحن را در پایتخت آمریکا می‌داد اکنون کاملا درگیر نبردی سیاسی شده است.

وی شنبه گذشته به شدت به مک‌کین حمله کرد. مک‌کین که نامزد انتخابات جمهوری‌خواهان در سال 2008 بود گفته بود گفتگوهای هسته ای با ایران بعد از درخواست رهبر معظم ایران برای لغو فوری تحریم‌ها بلافاصله پس از امضای توافق احتمالی شکست خورده است.

توافق اولیه می‌گوید تحریم‌ها باید زمانی برداشته شود که ایران ثابت کند به محدودیت‌های اعمال‌شده بر برنامه هسته‌ای خود پایبند است.

اوباما گفت انتقاد مک‌کین حمله به اعتبار جان کری و زیر خارجه است و موارد مهم این اظهارات نشان می‌دهد مناقشات حزبی تا چه حد مرزها را زیر پا گذاشته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
اوبا ما و مکین هر دو در یک جبه صهیونیستی قرار دارند . اما مکین ، آخر همه پلیدی ها و جنایتکاران عالم است . این مرد یک جنایت کار مثل شارون گور به گر شده است .
آخرین اخبار