اپن بین المللی لوگزامبورگ؛

نوشاد عالمیان با شکست نماینده ژاپن قهرمان شد

نوشاد عالمیان بعد از پیروزی برایر حریف ژاپنی سکوی قهرمانی رقابت های بین المللی اپن لوکزامبورگ را به نام خود ثبت کرد.

نوشاد عالمیان با شکست نماینده ژاپن قهرمان شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرحله پایانی رقابتهای انفرادی اپن بین المللی لوگزامبورگ در بخش انفرادی برگزار شد و طی آن نوشاد عالمیان که در راه رسیدن به فینال حریفانی از فرانسه، سوئیس، برزیل، یونان و ژاپن را مغلوب کرده بود، در دیدار فینال مقابل تونین ریزاکی از ژاپن به میدان رفت .

 وی موفق شد با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی برسد و برای دومین بار  عنوان قهرمانی در مسابقات لوکزامبورگ را از آن خود کند. عالمیان پیش از این در سال 2011 نیز توانسته بود عنوان قهرمانی رقابت ها را کسب کند.

نیما عالمیان دیگر نماینده کشورمان که پس از قبول شکست برابر ریوزاکی ژاپنی در بازی یک چهارم پایانی به گروه بازنده ها رفته بود، با پیروزی در برابر بازیکن فنلاندی به کسب سکوی سوم امیدوار شد.

  اما  با قبول شکست برابر آرویدسون سوئدی آخرین شانس خود را برای قرار گرفتن بر روی سکو از دست داد. عالمیان در ادامه مسابقات برای کسب مقام هفتم مقابل ریوتارا اوگاتا از ژاپن به میدان رفت که با شکست مقابل این حریف ژاپنی به مقام هشتم مسابقات لوکزامبورگ رسید.

 افشین نوروزی دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات به مقام سیزدهم بسنده کرد و پوریا عمرانی بعد از قبول شکست در اولین مسابقه،  به مقام 53 مشترک رسید.

 هدایت تیم ملی چهار نفره ایران در این پیکارها را کاظم مستحقی به عنوان سرمربی برعهده داشت.

برچسب ها: تنیس ، قهرمانی ، نوشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
پاینده باشی نوشاد عزیز و درود بر دیگر عزیزان زحمت کش
آخرین اخبار