معاون صدا خبر داد

تكمیل چابك سازی در معاونت صدا

معاون صدای رسانه ملی درنشست تخصصی معاونان صدای مراكز استان ها علل و نتایج حذف برخی شبكه های رادیویی را تشریح كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی ؛ نسرین آبروانی در این نشست گفت : در حال حاضر 14 شبكه رادیویی، قرآن، ایران، جوان، سلامت، تهران، صبا، فرهنگ، پیام، آوا، اقتصاد، تلاوت، گفتگو، ورزش و نمایش فعال هستند.

وی ادامه داد: با اتمام چابك سازی در معاونت صدا 48 درصد پست های مدیریتی حذف شدند و گروه های شبكه های رادیوییز 40 درصد كاهش پیدا كردند . آبروانی با بیان اینكه تولید برنامه های رادیویی ظاهری بسیار ساده اما كار بسیار سختی را می طلبد تصریح كرد: مهمترین نقطه ضعف برنامه های رادیویی در تهران و استان ها ضعف محتوا و نویسندگی است و نباید برنامه ای بدون متن و محتوای مناسب از شبكه های رادیویی پخش شود.

معاون صدای رسانه ملی با اشاره به اینكه برای ما حرف خوب زدن مهمتر از خوب حرف زدن است، از معاونین صدای مراكز خواست تا برنامه های خنثی، سبك و بی محتوا از شبكه های استانی پخش نشود.

وی در ادامه با بیان اینكه برنامه های ارزشمندی را از شبكه های استانی شنیده است گفت: استعدادهای خوبی در بخش های مختلف برنامه سازی در شبكه های استانی وجود دارد كه با همكاری و مشاركت با شبكه های سراسری امكان شناخت و پرورش این افراد وجود دارد.

وی ضمن درخواست از معاونان صدای شبكه های استانی بر تبادلات برنامه ای و اجراهای مشترك با شبكه های سراسری ،تاكید كرد و گفت: با شناسایی توانمندی های هر استان و توجه به سوژه هایی همچون مفاخر و مشاهیر استانی ، گردشگری و... می توان همكاری و تعامل با شبكه های استانی را بیش از پیش گسترش داد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.