تصویر گوشی‌ هوشمند ویندوزفونی ال جی فاش شد + عکس

پیش تر شایعاتی مبنی بر تصمیم شرکت LG برای ساخت یک گوشی ویندوزفونی تحت قرارداد اپراتور ورایزون آمریکا منتشر شده بود. تیم فضای مجازی باشگاه خبرنگاران با استفاده از عکسی که از این گوشی همراه منتشر شده آن را مورد برسی قرار داده است. پس همراه ما باشید تا نگاهی سطحی به این تلفن هوشمند بیندازیم.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ زمزمه های شنیده می شود که ال جی در حال ساخت یک تلفن جدید ویندوزفونی می باشد در این اینجا با تصویری که مربوط به این تلفن همراه منتشر شده است آن را مورد برسی قرار می دهیم. تلفنی که مشاهد می کنید، با استفاده از دکمه های مجازی که در پایین صفحه نمایش قرار دارد به بخش های مختلف شما را هدایت و مورد استفاده قرار می گیرد. اما این یک فرار است که به جای دکمه های فیزیکی از دکمه های لمسی استفاده شود و همچنین به نظر می رسد سیستم عامل تلفن همراه از ویندوز 8.1 می‌باشد اما امید می رود این چنین گوشی در آینده نزدیک از ویندوز 10 استفاده کند.

تلفن ویندوز جدید LG برای ورایزون

متاسفانه ما مشخصات دقیقی از این گوشی نداریم اما می توان از طریق تصویر حدس زد که یک دوربین در جلوی دستگاه در سمت راست و بالای صفحه مشاهده کرد و البته این گوشی هم مانند دیگر گوشی های هوشمند مدرن از LTE حمایت می کند. اما در مورد صفحه نمایش این گوشی حدس ابتدایی می توان زد، به یک صفحه نمایش 4.5 یا 5 اینچی بر اساس اندازه کاشی که شما بر روی صفحه نمایش می بینید حدس بزنید. در حالی که این دستگاه به نظر نمی رسد به گل سر سبد محصولات ال جی تبدیل شود اما انتظار می رود این دستگاه همانند LG جی 3 یا جی 4 بتواند خود را در میان مشتریان ورایزون با یک دستگاه جدید و سیستم عامل تلفن همراه مایکروسافت جای خود را باز کند. از همه مهمتر کلمه لانست است که بیشتر این محصول را بر سر زبان ها انداخته است بعضی بر این معتقد هستند که کلمه لانست نام فایل های این مدل گوشی می باشد و برخی دیگر از منتقدان آن را به یک حفره یا سوراخ نسبت می دهند که اگر این چنین باشد این گوشی در همین قدم اول آسیب پذیر خواهد بود. حال باید منتظر ماند و دید که ال جی آیا دست به ابتکار جدیدی خواهد زد یا هواداران این مدل گوشی شاهد همان طرح اولیه این گوشی خواهند شد یا خیر.

گزارش از عبدالرضا چکاوه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار