رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های ملارد و شهریار مطرح کرد:

شناسایی 45 موسسه و خانه قرآنی در شهرستان‌های ملارد و شهریار

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های ملارد و شهریار گفت: تاکنون حدود 45 موسسه و خانه قرآنی در شهرستان‌های ملارد و شهریار شناسایی شده‌اند و ارتقاء آن به 55 موسسه در اولویت کاری قرار دارد.

شناسایی 45 موسسه و خانه قرآنی در شهرستان‌های ملارد و شهریار
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی رضازاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستانهای ملارد و شهریار  در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به عزم جدی مجموعه تحت مدیریتی خویش به منظور حمایت از موسسات و خانه های قرآنی در حد توان و بضاعت موجود اظهار کرد: نهادها و ارگان‌های متعددی در این راستا فعالیت می‌کنند که اداره اوقاف و اومور خیریه، امور مساجد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، از نمونه‌های آن به شمار می‌روند. 

وی ادر ادامه افزود: 45 موسسه و خانه قرآنی تاکنون در این شهرستان‌ها شناسایی شده‌اند که امید آن داریم در آینده به 55 موسسه ارتقا یابد و فعالیت‌های قرآنی همواره با دوام و قوام مضاعف استمرار پیدا کند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین رضازاده در پایان تصریح کرد: فعالیت‌های انجمن‌اهای اسلامی، حسینیه‌ها، هیئت‌های مذهبی و ... نیز در حوزه نظارتی و پشتیبانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های ملارد و شهریار قرار دارد و با توجه به استعدادها و توانمندیهای موجود افق روشن و درخشانی برای آینده این شهرستان‌ها در این عرصه پیش‌بینی می‌شود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اداره ، تبلیغ ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.