اراذل و اوباش معتاد حصارک سارقان رستوران‌های کن

اراذل و اوباش معتاد منطقه حصارک پونک به جرم سرقت از رستوران‌های منطقه کن دستگیر شدند.

اراذل و اوباش معتاد حصارک سارق رستوران‌ها کن + عکسبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در مورخه 94/1/8 فردی با مراجعه به کلانتری 142 کن به مأمورین اعلام کرد که از رستورانش واقع در منطقه کن سرقت شده و سارقین تمامی اموال و تجهیزات داخل رستوران را سرقت کرده‌اند. 

مالباخته در اظهاراتش عنوان کرد: سرقت در شرایطی انجام شده که رستوران هنوز افتتاح نشده و به همین علت تمامی اموال سرقت شده شامل کلیه تجهیزات صنعتی ویژه رستوران، دهها تخته قالیچه، دهها دست ظروف پذیرایی( بشقاب ،لیوان و ...) هنوز یک روز هم استفاده نشدند. 

پرونده در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت اماکن" و به دستور شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 5 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

تحقیقات پلیسی : 
با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته یکی از شعبات بانکی منطقه کن ، موفق به شناسایی تصویر یکی از سارقین شدند ؛ تصویر بدست آمده ، یکی از اراذل و اوباش منطقه حصارک پونک بنام محمد . م (32 ساله) را نشان می‌داد که در ساعت 24:00 مورخه 94/1/7 اقدام به سرقت از رستوران کرده بودند. 

با شناسایی "محمد . م" به عنوان یکی از سارقین ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی قصد فروش دهها تخته قالیچه (بیش از 20 تخته قالیچه ) را به قیمت کلی یک میلیون و 500 هزار تومان را تومان دارد که بلافاصله این محل در منطقه حصارک پونک شناسایی ، محمد در مورخه 94/1/12 دستگیر و دهها تخته قالیچه نیز از وی کشف شد . 

"محمد . م" که چاره ای جز اعتراف نداشت ، صراحتا به مشارکت در سرقت اعتراف و دو نفر دیگر از اراذل و اوباش منطقه حصارک پونک بنام‌های مهراب (32 ساله) و حسین (33 ساله) را به عنوان همدستان خود معرفی کرد؛ همزمان مخفیگاه وی نیز مورد بازرسی قرار گرفت و مقادیر دیگری از اموال سرقت شده از این محل کشف شد. 

با شناسایی دو عضو دیگر این گروه از سارقین، "مهراب" و "حسین" نیز در مورخه 94/1/18 دستگیر و ضمن اعتراف صریح به مشارکت در سرقت عنوان کردند که قسمت عمده ی اموال سرقت شده را در قالب ضایعات !! به مبلغ 500 هزار تومان فروخته اند که بلافاصله فرد خریدار اموال مسروقه، شناسایی، دستگیر و تمامی اموال سرقت شده از وی کشف شد. 

سرهنگ کارآگاه داوود مرادی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: هر سه متهم پرونده از اراذل و اوباش منطقه حصارک پونک بوده و به مصرف موادمخدر از نوع شیشه نیز اعتیاد دارند و انگیزه خود از این سرقت را نیزتأمین هزینه مواد عنوان کرده‌اند.
 
سرهنگ داوود مرادی ، با اشاره به اعتراف متهمین به انجام سرقت‌های مشابه عنوان داشت: در ادامه تحقیقات، متهمین به چندین سرقت مشابه از واحد رستورانی اعتراف کردند که تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی، در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.