مدیر ارشد وزارت خارجه رژیم صهیونیستی:

اسرائیل تاوان تیره شدن روابط خود با آمریکا را می‌پردازد / برای بهبود توافق نهایی با ایران باید اختلافات با آمریکا را کنار گذاشت

نیسیم بن شیتریت در نامه ای به وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تیره شدن روابط با آمریکا برای اسرائیل بسیار گران تمام خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هاآرتص،نیسیم بن شیتریت،مدیر ارشد وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در نامه ای به آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه این رژیم اعلام کرد تیره شدن روابط با آمریکا برای اسرائیل بسیار گران تمام خواهد شد.

بن شیتریت در این نامه نوشته است: "اسرائیل باید هرچه سریعتر برای بهبود روابط خود با آمریکا گام بردارد، وگرنه در صورت ادامه بحران کنونی، تاوان زیادی خواهیم پرداخت. ادامه اختلافات ما با آمریکا قطعا مسائل دیپلماتیک و امنیتی اسرائیل را با خطر جدی روبرو خواهد کرد."

گفته می‌شود تمرکز این نامه بر تیره شدن روز افزون روابط بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا و راهکارهایی برای حل و فصل اختلافات است.

وی در ادامه این نامه نوشته است: "اسرائیل باید پیش از نهایی شدن توافق هسته ای ایران، اختلافات خود با آمریکا را حل و فصل کند و برای رسیدن به یک توافق بهتر با ایران گام بردارد."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار