وزیر آموزش و پرورش:

پرداخت مطالبات فرهنگیان تا قبل از آغاز هفته معلم

690 میلیارد تومان از مطالبات فرهنگیان کشور تا قبل از آغاز هفته معلم پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت" وزیر آموزش و پرورش در نشست شورای معاونان اداره کل و ادارات آموزش و پرورش گیلان که  در بندرانزلی برگزار شده بود گفت: پرداخت 690 میلیارد تومان از مطالبات فرهنگیان کشور به تصویب سازمان مدیریت رسیده و قرار است این مطالبات قبل از دوازدهم اردیبهشت ماه، آغاز هفته معلم پرداخت شود.

وی، از اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان درآینده نزدیک در نظام آموزش و پرورش خبر داد وافزود: در اجرای آن ، معلمان به 4 گروه پایه،ارشد، خبره و عالی تقسیم بندی خواهند شد و بر این اساس حقوق آنان نیز افزایش می یابد.

وی  از استخدام 5 هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش خبر داد افزود: بزودی رشته های مورد نیاز و شرایط آزمون اعلام خواهد شد.

فانی گفت: در این آزمون استخدامی ، شرکت کنندگان پس از قبولی باید به مدت یکسال در دانشگاه فرهنگیان آموزش ببینند و پس از اخذ گواهی معلمی جذب این سازمان خواهند شد.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
1- این وزیر همین حرف را قبل از عید گفته بود و همین مطالبات را قرار بود قبل از پایان سال 93 پرداخت کند
2- چرا بین ما معلمان و هم مدرک های ما در دانشگاه اینقدر اختلاف وجود داره ؟ اونها حداکثر 12 ساعت تدریس دارن ما 24 تدریس داریم، اونها به اصطلاح 40 ساعت در هفته کار و مطالعه می کنند ولی ما معلمان واقعاَ بیش از 40 ساعت در هفته کار و مطالعه می کنیم . تنها تفاوت میان ما با اساتید در عنوان و اسم خدمت کردن می باشد ما معلم هستیم و اونها هیات علمی .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
معلم فقیر نمی تواند خوب مطالعه کرده وتدریس خوبی را به دانش آموزان خود ارائه دهد تا استعداد نهفته آنها را شکوفا کرده و به پیشرفت علمی واقتصادی کشور اسلامی خود کمک نماید و آینده خوبی رابرای فرزندان میهن اسلامی فراهم کند بنابر این مجبور است برای تامین مخارج خانواده خود به شغل های دیگر روی آورد که این خلاف امر تدریس وپژوهش است که زیر بنای پیشرفت هر کشوری محسوب می شود.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۱:۵۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
چرا پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 93 بلوکه شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
لطفابه فکر افزایش حقوق معلمان باشید .فر زند ان مان خجالت می کشند بگویند پد ر شان معلم است جر اکه پر د اخت پول توچیبی وسر ویس وپولهایی که مد ار س به بهانه های مختلف میگیر ند بر ای شان سنگین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
ما تابه دستمان نرسد رویش حساب باز نمی کنیم از حرف تا عمل خیلی راه است