رییس و دبیر جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان منصوب شدند

از سوی مدیر‌کل هنرهای نمایشی، رییس و دبیر بیست‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان منصوب شدند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی؛ مهدی شفیعی، مدیر‌کل هنرهای نمایشی، در احکامی جداگانه، فاضل عبادی را به عنوان رییس و شهرام کرمی را به عنوان دبیرِ بیست‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان منصوب کرد.
 
فاضل عبادی، مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، یا حکم مهدی شفیعی به عنوان رییس این دوره از جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان معرفی شد. 
 
در بخشی از حکم عبادی آمده است: 
 
 «بر اساس سیاست واگذاری رویدادهای حوزه تئا‌تر به استان‌ها و با توجه به توان تخصصی موجود در همدان و سبقه و شأن فرهنگی این سامان، نظر به تعهد، احساس مسئولیت و توان مدیریتی جنابعالی در جایگاه مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به عنوان رییس بیست‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان منصوب می‌شوید. 
 
امید که به لطف یزدان پاک، ضمن استقرار و تجهیز دبیر‌خانه دائمی جشنواره در همدان، با بهره‌گیری از تمامی توان سخت‌افزاری و نیروی توانمند انسانی و همچنین جذب مشارکت‌های مادی و معنوی سایر نهادهای استان به ویژه نهادهای غیر دولتی در ارتقاء جایگاه این رویداد بین‌الملی پیروز و سربلند باشید.» 
 
همچنین طی حکمی از سوی مدیر‌کل هنرهای نمایشی، شهرام کرمی به عنوان دبیر بیست‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان منصوب شد. 
 
در بخشی از حکم شهرام کرمی اشاره شده است: 
 
 «جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان به یاری و همت هنرمندان این حوزه و دغدغه‌مندان فرهنگ و هنر، اکنون درخت جوان و شادابی شده است که نیازمند پایش و پرستاری است تا به بار بنشیند و ببالد. به پیشنهاد مدیر‌کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و نظر به تجربه، تخصص و تعلق خاطر جنابعالی به تئا‌تر کودک و نوجوان به موجب این حکم به عنوان دبیر بیست‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان منصوب می‌شوید.» 
 
بیست‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان، مهرماه سال جاری در همدان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار