خیز رسانه ملی برای همراهی با انتخابات آتی

رئیس سازمان صدا و سیما، رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی را برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان معرفی كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ دكتر سرافراز در حكمی، دكتر پیمان جبلی، معاون خبر رسانه ملی را به عنوان رئیس ستاد انتخابات صدا و سیما در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان منصوب كرد.

دكتر سرافراز دراین حكم رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی را به هماهنگی میان معاونت ها و بخش های خبری، تولیدی و پژوهشی سازمان موظف كرده و از وی خواسته است  از تمام ظرفیت های موجود برای برگزاری انتخابات آتی بهره گیرد.

وی همچنین بر اطلاع رسانی دقیق، صحیح و مستمر با رعایت اصل بی‌طرفی در روند این ماموریت تاكید كرده است.

متن حكم رئیس ستاد انتخابات سازمان به شرح زیر است: جناب آقای پیمان جبلی معاون محترم خبر نظر به توانمندی، شایستگی و تجارب مفید، به موجب این حكم به عنوان "رئیس ستاد انتخاب رسانه ملی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان" منصوب می شوید.

با توجه به نقش بااهمیت رسانه ملی در انتخابات یادشده، جنابعالی ماموریت دارید با ایجاد هماهنگی میان معاونت‌ها و تمام بخش‌های خبری، تولیدی و پژوهشی سازمان و نیز استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های موجود، اقدامات زمان‌بندی شده تا برگزاری كامل انتخابات را انجام دهید و بر حسن اجرای سیاست‌های نهایی نظارت كنید. اطلاع رسانی دقیق ، صحیح و مستمر با رعایت اصول بی‌طرفی و اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب به منظور افزایش آگاهی عمومی و ایجاد انگیزه برای حضور پر شور ملت ایران در پای صندوق‌های رأی از جمله اهداف اصلی رسانه ملی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان است . نتایج تجزیه و تحلیل رویدادهای مرتبط با انتخابات و تصمیمات نهایی در مقاطع مختلف و اقدامات صورت گرفته را به طور مستمر به اینجانب منعكس كنید. از خداوند متعال توفیقات شما را در انجام این مأموریت خواستارم. 

محمد سرافراز - رئیس سازمان صدا و سیما

* همچنین پیمان جبلی معاون خبر و رئیس ستاد انتخابات سازمان در حكمی امیر علی ملكی را به عنوان "دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان " منصوب كرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار