آنچلوتی: از نتیجه کسب شده رضایت ندارم/ سیمئونه: اوبلاک شانس مهم رئالی‌ها را گرفت

کارلو آنلچوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از کسب نتیجه تساوی مقابل تیم اتلتیکو مادرید گفت: از نتیجه کسب شده رضایت ندارم.

آنچلوتی: از نتیجه کسب شده رضایت ندارمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از کسب نتیجه تساوی مقابل تیم اتلتیکو مادرید در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا گفت: این نتیجه مرا خوشحال نکرده و شخصا از آن رضایت ندارن مخصوصا اینکه ما در نیمه نخست فرصت‌های بسیار خوبی داشتیم که نتوانستیم از آنها بهترین و یا بیشترین استفاده و یا بهره برداری را داشته باشیم به نظرم رئال مادرید در نیمه نخست کاملا خوب و بی نقص ظاهر شد ولی شرایط در نیمه دوم عوض شده و ما نتوانستیم همانند نیمه اول در بازی حاضر شویم.
 
من فکر می کنم همه اعضای حاضر در باشگاه با نظر من موافق باشند تیم رئال در نیمه نخست بی نقص بود ولی در ادامه نتوانست مثل قبل حرکت کرده و بر روند حاکم بر بازی مسلط شود. 

سیمئونه: اوبلاک شانس مهم رئالی‌ها را گرفت

در جریان رقابت لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک چهارم پایانی شاگردان سیمئونه به تساوی  بدون گل دست یافتند. 
 
دیگو سیمئونه سرمربی باشگاه اتلتیکو مادرید ضمن ابراز رضایت نسبی از شاگردانش گفت:اوبلاک دروازه بان تیم اتلتیکو بسیار خوب عمل کرد، مخصوصا در موقعیتی که گرت بیل ایجاد کرد، می توانم بگویم یک موقعیت تمام عیار بود که دروازه بان ما مانع آن شد. 
 
ما در پاسخ به حملات آنها عملکرد خوبی  داشتیم، ما در نیمه اول به خاطر حملات رئال قدری اذیت شدیم اما در نیمه دوم قدری اوضاع و شرایط تغییر کرد و بازی تقریبا نزدیک تر از آن چیزی بود که ما در نیمه نخست از خود به نمایش گذاشتیم. 

دروازه‌بان اتلتیکو مادرید: مهم بود در خانه شکست نخوریم

جان اوبلاک دروازه بان باشگاه اتلتیکو مادرید در دیدار تیمش برابر رئال مادرید در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال ظاهر شد و شانس مسلم گرت بیل برای گل زنی را گرفت. 
 
وی ضمن ابراز رضایت از این تساوی گفت: من احساس بسیار خوبی دارم مانند همه تیم که این حس را دارند ما در این دیدار به سختی کار کردیم و بازی کردیم، ما هم اکنون نیز امیدوارانه به هفته آینده نگاه می کنیم هر چند پیروزی در هر بازی و دیداری مهم است و ما باید به این مهم دست یابیم اما این مهم نیز است که ما موفق شدیم در خانه متحمل شکست نشویم. 

راموس: در خانه نتیجه را جبران می کنیم

سرخیو راموس بازیکن باشگاه رئال مادرید پس از تساوی بدون گل تیمش در خانه اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون در چارچوب رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: مزه تلخ و شیرین این بازی در کام ما ماند، چون ما نتوانستیم حتی 1 گل به ثمر برسانیم و به خانه باز گردیم، اتلتیکو در مواقعی مسلط به بازی بود و حلق موقعیت بر روی دروازه این تیم در مواقعی بسیار  سخت و دشوار بود. 
 
حریف بسیار سختی بود اما باید به هر حال نتیجه خوبی از این تساوی بگیریم و سعی کنیم در خانه جبران کنیم. 
  
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، رئال ، نتیجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار