ایلام؛

بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از پایانه مرزی و منطقه ایثار مهران

دوازده نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به همراه استاندار، نماینده مردم ایلام در مجلس و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی شامگاه دیشب از پایانه مرزی و منطقه ایثار قلاویزان شهرستان مهران بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ نماینده مردم استان  ایلام درمجلس شورای اسلامی  گفت: این سفر به منظور بررسی مشکلات و آسیب های حوزه اجتماعی و نیز بررسی راه های توسعه اشتغال و سرمایه گذاری شرکت های زیر مجموعه وزارت خانه ها در استان ایلام انجام شد.
علی محمدی افزود: تصمیماتی که در طول سفر و یا در شورای اداری استان اتخاذ می شود در تهران با حضور نمایندگان عضو کمیسیون اجتماعی بررسی می شود تا بخشی از مشکلات مردم استان رفع شود.
علی محمدی عضو کمیسیون مجلس با اشاره به اهداف سفر اعضای این کمیسیون به استان گفت : بررسی و پیگیری مسا یل و آسیب های اجتماعی استان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی ، بحث اشتغال ، بیکاری و معیشتی مردم و فعال کردن چاههای نفتی مشترک ایران و عراق از مهم ترین اهداف سفر اعضای کمیسیون مجلس به  استان بوده است.
حجت السلام ولد بیگی امام جمعه مهران هم در جمع اعضای این کمیسیون با اشاره به ظرفیت های مرزی ،تجاری و یادمان ها ی دوران دفاع مقدس در مهران  گفت : شهرستان مهران با  کمبود ها و مشکلات زیرساختی و نبود کارخانه های تولیدی مواجه است  و نمایندگان باید به خواسته های به حق مردم که همانا رفع بیکاری ، توسعه راههای ارتباطی و  تصویب منطقه آزاد تجاری است توجه ویژه ای داشته باشند .

انتهای پیام/ع
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.