ساری؛

سیل، مهمان ناخوانده مازندران

سیل به جاده ها، راه های ارتباطی اصلی و فرعی روستایی استان مازندران خسارت زیادی وارد کرد.

معاون عمرانی استانداری مازندران امروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با اشاره به اینکه بارندگی ها از روز یکشنبه در مازندران آغاز و موجب وقوع سیل در برخی مناطق استان شد گفت:سیل به مناطق دوهزار تنکابن ، مرزن آباد چالوس، رودبارک کلاردشت،سرخرود محموداباد ، بلده نور و محور هراز خسارت وارد کرد.

نبیان افزود:هلال احمر،مدیریت بحران، آب و فاضلاب و راه و شهرسازی مازندران در این مناطق برای خدمات رسانی حضور دارند.

وی با بیان اینکه هنوز میزان خسارت مشخص نشده تصریح کرد:سیل به جاده ها و راه های ارتباطی روستاها،زمینهای کشاورزی،منازل و برق مناطق خساراتی وارد کرد به طوری که برق برخی مناطق قطع شد.

فرماندار چالوس نیز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،با اشاره به اینکه محور چالوس بر اثر سیل خسارت دید گفت: در محور چالوس و در حوزه استان مازندران مشکلات برطرف شده و رفت و آمد در آن جریان دارد ولی مشکلات حوزه استان البرز تا یک هفته آینده بر طرف می شود.

زندی افزود:هشت دهنه پل روستایی و بسیاری از نقاط جاده چالوس دچار خسارت و تخریب شده است و تعداد زیادی از واحد‌های پذیرایی که در حاشیه رودخانه چالوس قرار داشته و همچنین تعدادی از طویله‌های حیوانات نیز در جریان این سیل آسیب دید.

ولی پور مدیر عامل هلال احمر مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،گفت:12 اکیپ به مناطق سیل زده اعزام شدند و به برخی از روستاهایی که امکان امداد رسانی زمینی نیست از طریق هوایی امداد رسانی میشود

فرمانده پلیس را ه مازندران نیز گفت در حال حاضر جاده هراز به علت ریزش کوه بسته است .

سرهنگ محمدنژاد افزود :محور کندوان هم پاکسازی شد ولی چون در حوزه استان البرز هنوز مشکلات برطرف نشده این جاده هم بسته است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.