مدير نظارت شرکت بورس :

سال خوبي در راه سهامداران است

مدير نظارت بر شرکتهاي بورس تهران نگراني سرمايه گذاران حقيقي نسبت به عرضه هاي اوليه را عمده ترين دليل قرمز شدن شاخص کل بورس بيان کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران،حسيني مقدم افزود: نداشتن آگاهي کافي سرمايه گذاران نسبت به عرضه ها و قيمت هايي که قرار است در بازار انجام شود ، از علل ايجاد نگراني حقيقي هاست که با رفع اين نگراني ها مي توان اميدوار بود اعتماد دوباره به بازار برگردد.

وي گفت : اگر سرمايه گذاران نگاه بلند مدتي داشته باشند ، فصل مجامع هم کمک خواهد کرد سرمايه گذاران بتوانند عرضه هاي اوليه را به عنوان يک عامل مثبت تلقي کنند و با توجه به اينکه سود سال 93 در دل شرکتها وجود دارد انتظار مي رود فصل آغاز فصل مجامع تاثير مثبتي بر بازار سرمايه داشته باشد.

حسيني مقدم در بيان تمهيدات لازم و موثر براي سبز شدن شاخص کل بورس هم افزود : بورس بايد بستري را فراهم کند تا شرکتهاي متفاوت با ريسک هاي متنوعي در بازار سرمايه وجود داشته باشند تا سرمايه گذاران بتوانند نقدينگي خودشان را در بازار با درجه ريسک پذيري متفاوت و با ديد سرمايه گذاري متنوع به بورس وارد کنند.

وي در بيان تاثيرگذاري نقش حقوقي ها و مسئولان بورس در روند فعلي بورس هم گفت : هميشه مجموعه بازار سرمايه با ايجاد تعامل، بستري را براي حضور نقدينگي به صورت بلندمدت فراهم کرده است ، در شرايط کنوني هم اين اتفاق خواهد افتاد و تعاملي با حقوقي هاي بازار سرمايه صورت خواهد گرفت بستري را ايجاد شود که حقيقي ها با نگاهي بلند مدت تر به بورس ، به فعاليت خود ادامه دهند. 

حسيني مقدم ، در باره سال جديد بورس هم گفت : بسياري از متغيرهاي موثر و مبهم بر اقتصاد کشور و همچنين بازار سرمايه د سال گذشته برطرف شد و اتفاقات خوبي هم در جهت حمايت از توليد و صنايع صورت گرفت که همه اينها اثر خودشان را در يک بازه زماني روي بازار سرمايه خواهد گذاشت و انتظار مي رود  برخي از متغيرهاي اقتصادي امسال روي خوش خود را ا بازار نشان دهند تا مسير بلند مدت و مناسبي را براي سرمايه گذاري در بورس فراهم کند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، سهام ، شاخص ، تالار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار