خادم:

در عزل و نصب های هیئت مدیره دخالتی نداریم/حضور سیاسی در پرسپولیس مربوط به هیئت مدیره است + فیلم

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در مورد حضور یا جدایی سیاسی از پرسپولیس، اعضای هیئت مدیره تصمیم می‌گیرند و وزارت ورزش و جوانان در عزل و نصب ها دخالتی ندارد.

خادم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت:اولین جلسه مشترک مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان با فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در سال جدید برگزار شد و موضوع بحث نمایندگان حاضر در جلسه بیشتر بر سر بودجه بود که آنها در حوزه فعالیت خود داشتند که پاسخگویی به همه نیازهای مالی در این خصوص نیز برعهده وزارت ورزش بود.

خادم ادامه داد: در خصوص تغییرات در باشگاه پرسپولیس هنوز به جمع بندی قطعی نرسیدیم و به محض اینکه به توافق نهایی برسیم این موضوع را رسانه‌ای خواهیم کرد، در حال حاضر گزینه‌ی اصلی برای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حسین هدایتی است و همین امروز هم جلسه ای در اینباره داشتیم، اما به نتیجه‌ای نرسیدیم البته تاکنون هدایتی از روی علاقه شخصی به پرسپولیس کمک کرده است، اما در خصوص تضمین دادن اسپانسر استقلال باید بگویم که قرارداد امضاء و وجوهی به صورت تضمین دریافت شده است و به هر حال این مسیر رعایت می‌شود. 

وی ادامه داد: بحث عدالت منطقه‌ای بر سر پروژه‌هایی است که قبلا کلنگ خورده و الان در فضای نیمه تمام است، بر اساس قانون نمی‌توانیم پروژه‌های جدید را آغاز  کنیم و با اتمام پروژه‌های گذشته که 80 و 90 درصد باقی مانده، بر اساس بودجه‌ای که داریم، طبق تفاهم هیات دولت اولویت با اتمام آنها است. 

وی در مورد آزاد شدن سیاسی اظهار داشت: موضوع حمیدرضا سیاسی مربوط به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است، ما فردی را عزل و اضافه نکرده‌ایم و مقرر شده تا چند روز آینده راجع به این موضوع صحبت کنیم و جلسه‌ای برگزار شود.
  
معاون پارلمانی وزارت ورزش جوانان خاطر نشان کرد: به کشتی گیران تبریک می‌گویم این موضوع به دلیل ماحصل عملکرد با برنامه بوده که این جوانان کشتی، ما را هم متاثر کرده‌اند و خواهند کرد و امیدوارم در المپیک هم نتیجه لازم را بگیریم. 

خادم گفت: نماینده مجلس، به عنوان نماینده مردم و وظیفه‌ی نظارتی که دارد، طبیعی است که با شبهاتی که ایجاد می‌شود، هر موضوعی را پیگیری کند تا بالاخره به نتیجه برسد و وزارت ورزش آمادگی کاملی را در مورد خصوصی سازی دارد، اما زمانی که چند طرح‌ منطقه ای داریم و هیچ طرحی از دیگر مناطق به‌دستمان نمی‌رسد مجبوریم که طرح‌های نیمه تمام را کامل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تغییر کوچکی در استقلال داشتیم که سبک دست به هیات مدیره استقلال اضافه شد و به خاطر ادامه مسیر و حمایتخوبی که حامی مالی از استقلال داشته است، امیدواریم در محدودیت زمانی سه ماهه باقی مانده، سبک دست مسیر کارش را همواره کند. 
 


انتهای پیام/
برچسب ها: خادم ، هدایتی ، پارلمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار