حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نشست خبری:/4

دادستان تهران به قرار مجرمیت بابک زنجانی نقص گرفت

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای گفت: تاکنون اموال قابل توجهی از متهم پرونده میلیاردر نفتی شناسایی شده و کارشناسان در حال قیمت گذاری و کارشناسی هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درخصوص آخرین وضعیت پرونده میلیاردر نفتی و اینکه به رغم گذشت 15 ماه این پرونده هنوز رسیدگی نشده است، گفت: اینکه پرونده تاکنون رسیدگی نشده حرف درستی نیست در تمام این مدت کارهای بسیاری صورت گرفت و با کمک دولت بانک مرکزی و دستگاه‌های نظارتی اموال بسیاری شناسایی و تحویل وزارت نفت شد و اکنون نیز در مقام شناسایی سایر اموال و ارزشیابی آنها هستند. از جهت استیفای حق دولت در این پرونده نهایت تلاش‌‌ها صورت گرفته است و در داخل و خارج اموال بسیاری از این فرد ردیابی شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای اضافه کرد: تاکنون اموال قابل توجهی از متهم این پرونده شناسایی شده و کارشناسان در حال قیمت گذاری و کارشناسی هستند.

وی ادامه داد: در این پرونده قرار مجرمیت صادر شده بود که اگر مورد موافقت دادستان قرار می‌گرفت براساس همان کیفرخواست صادر می‌شد اما دادستان ایراد گرفت و قرار صادر شده برای رفع نقص مجدداً بازگشت و هنوز کیفرخواست صادر نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار