مدیرکل امور مرزی و پدافند غیرعامل وزارت کشور خبر داد:

افزایش 70 درصدی اعتبار کنترل و امنیت مرزهای کشور در سال جاری

مدیرکل امور مرزی و پدافند غیرعامل وزارت کشور با اشاره به افزایش 70 درصدی اعتبار بودجه سال 1394 درخصوص کنترل و تأمین امنیت مرزهای کشور به نسبت سال گذشته،گفت: این رقم به مرز 127 میلیارد تومان رسید.

افزایش 70 درصدی اعتبار کنترل و امنیت مرزهای کشور در سال جاریبه گزارش خبرنگار وزارت کشور باشگاه خبرنگاران ؛ مجید آقابابایی مدیرکل امور مرزی و پدافند غیرعامل وزارت کشور با اشاره به افزایش 70 درصدی اعتبار بودجه در سال جاری اظهار کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته توسط وزیر کشور در دولت و حسب نظر مساعد رئیس جمهور و نمایندگان در راستای تکمیل اقدامات کنترلی، فیزیکی و تکمیل طرح ها و پروژه های فنی مهندسی مرزهای کشور انجام پذیرفته است .

مدیرکل دفتر امور مرزی و پدافند غیرعامل وزار ت کشور با اشاره به مشکلات مالی در سال 1392 ادامه داد: بر حسب دستور رئیس جمهور و مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، اعتبار مرزی کشور در سال 1392 به میزان 100 درصد و در سال 1393 این اعتبار تا 80 درصد تخصیص یافته است.

آقابابایی تصریح کرد: بر اساس برنامه مدون و در قالب پروژه های مشخص اعتبارات مذکور از طریق وزارت کشور و به منظور تکمیل و اتمام پروژه های مرزی با اولویت جاده های مرزی در اختیار نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و استانداری های مرزی قرار می گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشور ، وزارت ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار