"مربیانی از کشورهای صربستان،‌ ایتالیا،‌ یونان و آمریکا بررسی شدند"

عماری: خوابگاه و غذای آزادی در شأن ملی پوشان بزرگسال بسکتبال نیست

سرپرست پست دبیری فدراسیون بسکتبال گفت: شرایط خوابگاه و غذای آزادی مناسب ملی پوشان نیست و در همین راستا از ملی پوشان در مورد شرایط اردوهای تیم ملی نظرخواهی می شود.

عماری: خوابگاه و غذای آزادی در شأن ملی پوشان بزرگسال بسکتبال نیستمسعود عماری سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد آخرین اخبار از انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان گفت: چند روز دیگر برای جمعبندی نظرات در مورد سرمربی تیم ملی زمان لازم داریم. پروفایل مربیانی از کشورهای صربستان،‌ ایتالیا، یونان و آمرکا را بررسی کردیم و در مجموع حدود 8 گزینه داشتیم اما هنوز جمعبندی در مورد این گزینه ها نهایی نشده است. 

دبیر موقت فدراسیون در مورد جلسات دولو با بازیکنان بزرگ تیم ملی و ارتباط آن با انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: انتخاب سرمربی تیم ملی توسط مسئولان فدراسیون و کمیته فنی صورت می گیرد. با توجه به اینکه بازیکنان ملی پوش با اردوهای تیم ملی درگیرند،‌ لازم است بدانیم که شخصیت بازیکنان در اردوها حفظ می شود. مسائلی مانند جایگاه و محل برگزاری اردو اهمیت زیادی دارند.

وی ادامه داد: نمی توانیم ملی پوشان را در خوابگاه آزادی مستقر کنیم یا غذای آنجا در شأن بازیکنان ملی پوش نیست. جایگاه ملی پوشان بسکتبال باید مشخص شود. به خصوص که این ملی پوشان در راه انتخابی المپیک تلاش می کنند. در همین راستا از بازیکنان با تجربه در مورد چیزهایی که نیاز دارند،‌ سوال می کنیم و نظرشان را در مورد نقاط ضعف فعلی می پرسیم تا اردوهای ملی قابل قبول باشند و برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد. به دنبال این هستیم که حداکثر ظرفیت بازیکنان در تمرینات به کار گرفته شود و مسائل حاشیه ای ذهن آنها را مشغول نکند.

عماری که در حال حاضر نقش سخنگوی فدراسیون را هم برعهده دارد، تاکید کرد که نفراتی مثل نیکخواه بهرامی،‌ آفاق،‌ساهاکیان و کامرانی هم احتمالا بعد از حدادی برای صحبت با دولو فراخوانده می شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بسکتبال ، تیم ملی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار