زنجان؛

آبگرفتگی و آسیب دیدگی راهها و ابنیه های بین راهی

بارش باران و وقوع سیل موجب آبگرفتگی سطح راههای و ابنیه ها ی بین راهی در روستاهای استان زنجان شده است.

  مسوول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان گفت: با بیان اینکه اکثر سطح راههای  ارتباطی روستایی زنجان به ویژه مسیرهای روستایی قرار گرفته در جاده زنجان - طارم، از ابتدای محور سراهی بناب بعد از درام آب بر –گیلوان منجیل آب گرفتگی سطح راه و معابر داشتیم.

خوشکام افزود: با اعزام وتلاش عوامل راهداری مشکل آبگرفتگی این معابر برطرف شد.

وی با بیان اینکه اکثر سطح راههای ارتباطی روستایی زنجان به ویژه مسیرهای روستایی قرار گرفته لولک آباد و ایل بلاغی و ابراهیم آباد در شهرستان ماهنشان و گردنه سعید آباد در شهرستان ایجرود، روستای بولاماجی و زیر گذر روستای کهناب در شهرستان زنجان به دلیل ریزش باران سیل بعدازظهر روز گذشته شاهد خسارتها و آبگرفتگی ها بودیم .

مسوول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان  افزود: در پل زیرگذر روستای کهناب به ارتفاع قریب دو متر آب باران جمع شده بود که با تلاش راهداران این راه بازگشایی شده است.

وی با اشاره به پیش بینی ادامه بارشها گفت:احتمال آبگرفتگی دوباره سطح جاده ها به خصوص در گردنه های کوهستانی استان وجود دارد.

خوشکام با اشاره به اینکه در روز گذشته به بسیاری از مسافران در راه مانده توسط نیروهایی راهداری امداد رسانی شد از رانندگان و مسافرین خواست قبل از خروج از منزل در خصوص وضعیت راهها کسب اطلاع نمایند.

انتهای پیام/س



برچسب ها: آبگرفتگی ، راهها ، باران ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.