بندرعباس؛

جدال سرنوشت ساز نمایندگان هرمزگان با حریفان در لیگ دسته اول فوتبال

تیم های آلومینیوم و شهرداری بندرعباس در هفته بیستم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور فردا در جدالی حساس و سرنوشت ساز به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس از گروه الف این پیکارها تیم ۲۷ امتیازی و رده پنجمی آلومینیوم هرمزگان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به مصاف میزبان ۳۸ امتیازی و صدرجدولی خود تیم فولاد اهواز می‌رود.

فولادی در صورت پیروزی در این مسابقه می توانند به عنوان تیم نخست گروه جشن صعود به لیگ برتر برپا کنند.

هرچند که شاگردان مجید نامجو مطلق نیز در صورت کسب پیروزی  و نتیجه نگرفتن دیگر تیم های بالای جدولی، همچنان از شانس کمی برای رسیدن به مکان دوم جدول و حضور در مرحله پلی آف برخوردار خواهند بود.

البته تیم آلومینیوم در حالی پا به این میدان خواهد گذاشت که داوود حق دوست مربی خود روی نیمکت ندارد. حق دوست پس از بازی هفته گذشته مقابل گیتی پسند اصفهان بنابر دلایل نامعلومی از جمع زردپوشان هرمزگانی جدا شد.

اما در بازیهای گروه ب تیم بحران زده شهرداری بندرعباس که خطر سقوط به لیگ دسته دو را بشدت احساس می کند در ورزشگاه خلیج فارس میزبان تیم گل گهر سیرجان خواهد بود.

تیم ۱۳ امتیازی و قعر جدولی شهرداری بندرعباس حتی در صورت پیروزی در این مسابقه هم شانس چندانی برای بقا در لیگ دسته اول نخواهد داشت و باید منتظر نتایج سایر تیم ها و اما و اگرهای زیادی بماند. 

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.