غفوری:

تیم ملی الف ساحلی عملکرد خوبی داشت

دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی الف والیبال ساحلی عملکرد قابل قبولی در مرحله نخست تور آسیا و اقیانوسیه داشت.

   به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کسری غفوری افزود: تیم ملی الف والیبال ساحلی شامل رحمان رئوفی و بهمن سالمی در مرحله مقدماتی تور آسیا و اقیانوسیه موفق به شکست تیم های فیلیپین یک و تایلند سه شد و به جمع ۱۶ تیم برتر این رقابت ها صعود کرد.
وی تصریح کرد: این نماینده ایران در روز دوم مسابقات نیز به مصاف عمان رفت و این تیم را از پیش رو برداشت و به جمع هشت تیم برتر راه یافت.
رییس سازمان ساحلی فدراسیون والیبال گفت: متاسفانه در مرحله یک چهارم نهایی قوی ترین تیم آسیا برابر ایران قرار گرفت و بازیکنان ما به رغم ارائه والیبال خوب دو بر یک و با امتیازات بسیار نزدیک مغلوب قزاقستان یک شدند. در ست سوم ایران تا امتیاز ۱۴ بر ۱۴ نیز با قزاقستان برابر بود، اما در نهایت ۱۶ بر ۱۴ مغلوب شد.
غفوری یادآور شد که تیم قزاقستان (یک) قهرمان مسابقات والیبال ساحلی بازی های آسیایی اینچئون و چندین مرحله از تور آسیا و اقیانوسیه سال ۲۰۱۴ است و یکی از مدعیان قهرمانی در این دوره از مسابقات نیز محسوب می شود. این تیم جزو چهار تیم برتر جهان است که از کادر فنی قزاقستانی – اروپایی بهره می برد.
وی در باره عملکرد تیم ملی ب والیبال ساحلی نیز گفت: این تیم جوان و کم تجربه است. ترکیب این تیم نیز نسبتا جدید است و بازیکنان برای پیروزی در برابر مدعیان راه زیادی در پیش دارند. هدف از اعزام این تیم نیز کسب تجربه در مسابقات رسمی است.
غفوری تصریح کرد: تیم ملی ب والیبال ساحلی (صابر هوشمند و عباس پورعسگری) در مرحله نخست تور والیبال ساحلی با تیم های استرالیا یک و جزیره گینه نو همگروه بود و برابر این تیم ها مغلوب شد.
گینه نو یکی از شگفتی های این مرحله از مسابقات بوده و نتایج این تیم قابل پیش بینی نبوده است.وی در پایان ابراز امیدواری کرد که نمایندگان ساحلی ایران در مرحله دوم تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه که از ۲۵ تا ۲۷ فروردین در شهر سانخولا برگزار می شود،‌ عملکرد بهتری داشته باشند.

انتهای پیام /
برچسب ها: غفوری ، ساحلی ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار