دستبرد مسلحانه سارق "زن نما" از بانک/ پلیس فارس عامل سرقت را غافلگیر کرد

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان استان فارس از دستگیری عامل سرقت مسلحانه بانک با پوشش زنانه در این شهرستان خبر داد.

دستبرد مسلحانه سارق به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسین خلیفه از دستگیری عامل سرقت مسلحانه بانک با پوشش زنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی اطلاع واصله از یکی از شعب بانک در این شهرستان مبنی بر وقوع یک سرقت از بانک، بلافاصله مأموران به محل موردنظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در بررسی‌های اولیه دریافتند که فردی با اسلحه کمری وارد بانک شده و با تهدید سلاح 14 میلیون تومان از یکی از کارمندان بانک اخذ و با یک خودرو سمند فاقد پلاک از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: بلافاصله مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

خلیفه افزود: متهم در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار و اعلام کرد با استفاده از یک عبای زنانه مشکی‌رنگ و اسلحه کمری اقدام به سرقت مسلحانه کرده‌ام.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارق برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شد، تصریح کرد: عدم وجود نگهبان در بانک و مجهز نبودن بانک به دوربین مداربسته باعث ضعف شدید امنیتی بانک‌ها می‌شود که خود زمینه‌ساز وقوع چنین جرم‌هایی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار