دستگیری "شهرام چاقو" در مخفیگاهش/ چاقوکشی خونین در محله‌های شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری فرد شروری خبر داد که با ضرب‌وجرح و ایجاد رعب و وحشت،‌ موجب سلب آسایش و امنیت برخی شهروندان در شهر شیراز شده بود.

دستگیری به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار احمدعلی گودرزی گفت: فردی شرور معروف به شهرام چاقو با هیاهو، جنجال و توسل به‌زور و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ایجاد رعب و وحشت در چند محله واقع در جنوب شهر شیراز کرده و از این طریق موجب سلب آسایش و امنیت شهروندان شده بود.

وی ادامه داد: در پی شرارت‌های این فرد، دستگیری وی در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت و مأموران قرارگاه صالحین فرماندهی انتظامی استان فارس برای دستگیری این فرد شرور وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: از آنجا که متهم مجهول‌المکان بود،‌ مأموران با بیش از یک ماه اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه وی را در منزلی واقع دریکی از محله‌های جنوب شرقی شیراز شناسایی کردند.

گودرزی متذکر شد: پس از شناسایی محل اختفای متهم مأموران در یک عملیات هماهنگ و ضربتی وی را دستگیر کردند و برای ادامه تحقیقات، تحویل پلیس امنیت عمومی دادند.

وی با بیان اینکه این متهم به دلیل چند مورد ضرب‌وجرح،‌ چاقوکشی، ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و .... تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی استان بود، توضیح داد: دستگیری این شرور، موجبات رضایت و خوشحالی شهروندان به‌ویژه افرادی که توسط وی مورد ضرب‌وجرح واقع‌شده و از وی شاکی بودند را در پی داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار