زن و شوهر خلافکار به زندان بازگشتند/ فرزند زوج تبهکار تحویل بهزیستی شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اشکذر، از دستگیری اعضای یک خانواده سارق که در چند شهرستان استان از مغازه‌ها سرقت می‌کردند، خبر داد.

زن و شوهر خلافکار به زندان بازگشتند/ فرزند زوج تبهکار تحویل بهزیستی شد
سرگرد پناهی سرپرست فرماندهی انتظامی اشکذر در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: تیم‌های عملیاتی کلانتری مرکز اشکذر در حال گشت زنی در خیابان به یک دستگاه پراید مظنون شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با جواب‌های ضد و نقیض راننده خودرو، ظن مأموران به وی بیشتر شد و بر همین اساس، خودرو را جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو تعدادی قوطی روغن ترمز، فیلتر روغن و تعدادی روغن خودروی یک لیتری و چهار لیتری کشف کردند و با استعلام صورت گرفته متوجه شدند راننده و سرنشین خودرو (زوج جوان) سابقه دار بوده و دارای جرایم متعددی می‌باشند.

سرگرد پناهی تصریح کرد: با برملا شدن هویت متهمان، ماموران کلانتری مرکز اشکذر با بکارگیری شگرد‌های خاص پلیسی و در بازجویی‌های صورت گرفته از زوج جوان، راز آنان را فاش و این زن و شوهر لب به اعتراف گشوده و علاوه بر سرقت اقلام کشف شده از داخل خودرو به چند فقره سرقت از مغازه در شهرستان یزد نیز اعتراف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی اشکذر خاطرنشان کرد: هر دو متهم که دارای فرزند ۱۱ ساله می‌باشند بعد از سیر مراحل قانونی و حسب دستور مقام قضایی روانه زندان و فرزند آنان تحویل بهزیستی شد.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار