«مجید غلامی جلیسه» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسئولیت کمیته جنبی نمایشگاه کتاب برعهده خانه کتاب است/ غرفه مستقلی را به اهواز اختصاص داده‌ایم

اختصاص غرفه مستقلی به اهواز، پایتخت کتاب سال ایران در زمره برنامه‌های اولویت‌بندی شده خانه کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار گرفت.

مجید غلامی جلیسه، مدیرعامل موسسه فرهنگی خانه کتاب در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه مسئولیت کمیته جنبی بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برعهده موسسه فرهنگی خانه کتاب است، افزود: خانه کتاب در بخش ناشران عمومی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یک غرفه مستقل را به خود اختصاص داده و در آن به ارائه جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود می‌پردازد. 

وی افزود: ما برنامه‌های اولویت‌بندی شده زیادی برای ارائه در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران داریم که از آن میان می‌توان به راه اندازی سالن کتاب و رسانه با هدف معرفی کلیه فعالیت‌های رسانه‌ای سمعی، بصری و مکتوب اشاره کرد. 

مدیرعامل موسسه فرهنگی خانه کتاب افزود: سازمان صداوسیما، خبرگزاری‌ها و مجلات و روزنامه‌ها می‌توانند با حضور در سالن کتاب و رسانه بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به معرفی برنامه‌های خود در حوزه کتاب بپردازند. 

غلامی جلیسه اظهار داشت: ما در نمایشگاه کتاب تهران ضمن ارائه کارنامه نشر سال 1393 به عنوان آینه تمام نمای فعالیت‌های مرتبط با کتاب درسال گذشته، سالن جشنواره‌های کتاب را نیز راه اندازی می‌کنیم. 

وی ادامه داد: هدف از راه اندازی سالن جشنواره‌های کتاب در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آشنایی بازدیدکنندگان با جشنواره‌های تعریف شده در حوزه کتاب و شناسایی برگزیدگان این جشنواره‌ها در سال 1393 است. 

مدیرعامل موسسه فرهنگی خانه کتاب تصریح کرد: راه اندازی سالن مرتبط با فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با قشر سنی کودکان و نوجوانان و اختصاص غرفه مستقلی به اهواز، پایتخت کتاب سال ایران از برنامه‌های دیگر اولویت‌بندی شده موسسه فرهنگی خانه کتاب در بیشت‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به حساب می‌آید. 

خاطر نشان می‌شود که موسسه فرهنگی خانه کتاب در دوره‌های اخیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مسئولیت اداره بخش سرای اهل قلم این نمایشگاه  را برعهده داشته است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، غرفه ، ناشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار