مجری برنامه "اینجا ایران است 3" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

طراحی بخش‌های سنتی خود را با توجه به مهمانان انجام می‌دهیم

حسینی گفت: در برنامه "اینجا ایران است3" باتوجه به معرفی فرهنگ فولکور اقوام مختلف سعی کردیم بخش‌های سنتی را با توجه به مهمانان انجام می‌دهیم.

سیدمهدی حسینی کارشناس مجری برنامه "اینجا ایران است3" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در برنامه "اینجا ایران است3" دکور و پذیرایی از مهمانان به صورت سنتی ارائه شده و این موضوع را در این برنامه در معرض دید مخاطبان قرار دادیم. 

وی با اشاره به اینکه این برنامه به نوعی معرفی فرهنگ فولکور و موسیقی اقوام مختلف است افزود: در ویژه برنامه "اینجا ایران است3" ایام نوروز سعی کردیم به معرفی سوغات اقوام و فرهنگ‌های مختلف ایران زمین بپردازیم. 

این کارشناس مجری اظهار داشت: این برنامه نسبت به سایر برنامه‌های تلویزیون کمتر به سمت حرف زدن رفته و سعی کرده با ارائه غذاها و دم نوش‌های سنتی و نشان دادن خاصیت‌های آن به بخش کوچکی از مشکلات مردم درخصوص استفاده نکردن از این خوراکی‌ها بپردازد. 

وی تصریح کرد: در این برنامه بخش‌های سنتی خود را مرتبط با مهمانان برنامه انتخاب می‌کنیم یعنی اگر مهمانان ما فوتبالیست‌ها باشند چون می‌دانیم آن‌ها به آرامش فکری نیاز دارند در نتیجه آیتم‌هایی مرتبط و همسو با این عزیزان را آماده می‌کنیم. 

حسینی افزود: استقبال خوب مخاطبان از این ویژه برنامه بسیارخوب بوده چرا که مردم با حمایت‌های خوبشان برنامه را به سمت جلو پیش بردند و همچنین با ارسال پیامک و با تماس تلفنی نظرات خود را با ما انتقال دادند. 

وی خاطر نشان کرد: از همین جا از مدیر گروه اجتماعی شبکه جام جم که در پیشبرد و هدایت این برنامه ما را یاری کردند تشکر می‌کنم، همچنین از "فرزاد خدا رحم" به عنوان تهیه کننده و "محمدرضا حسینیان" و "مسعود روشن پژوه" که با کمک‌های بی‌وقفه خود در حین اجرای برنامه توانستند لحظاتی شاد را در طول برنامه به مخاطبان ارائه دهند سپاسگزاری می‌کنم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.