رودهن؛

جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز عزم ملی و اراده جدی مسئولان را می طلبد

رئیس دادگستری رودهن گفت: به راحتی میتوان از ساخت و ساز های غیر مجاز جلوگیری کرد و این موضوع عزم ملی و اراده جدی مسئولان را می طلبد.

نظر ملک رئیسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به ساخت و سازهای غیر مجاز بی تفاوت نباشند گفت:همه مسئولان منافع جامعه را در نظر بگیرند و در این راستا پلیس ساختمان ها تقویت وعزم جدی داشته باشند.

رئیس دادگستری رودهن افزود: در بحث جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز کارنامه و عملکرد فابل قول و مثبتی را در سال گذشته داشتیم ولی این کافی نیست و باید با همکاری دستگاه های ذیربط و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا با تمام توان و قوا از این گونه تخلفات جلوگیری به عمل آید.

ملک رئیسی با بیان اینکه متاسفانه در مواردی شاهد تبانی برخی شوراها با عوامل ساخت و ساز غیر مجاز هستیم گفت: علی رغم وجود چنین مشکلاتی در سطح منطقه شاهد اقدامات خوبی در بحث جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و تصرف اراضی ملی در سطح رودهن بودیم.

رئیس حوزه قضایی رودهن ضمن تقدیر و تشکر از بخشدرای رودهن در خصوص ارسال به موقع گزارشات تخلف به دادگستری گفت: تنها در یک نوبت بیش از 72 مورد از ساخت و ساز های غیر مجاز در سطح بخش رودهن با همکاری دستگاه های ذیربط تخریب و آزاد سازی شد.

وی در خصوص تصرف اراضی مربوط به اوقاف گفت:مسئولان اوقاف در بحث تغییر کاربری زمین های وابسته به این سازمان توسط افراد سود جو همکاری لازم را با دستگاه های متولی داشته باشند تا این موضوع در کمیسیون های مربوطه بصورت قانونی بررسی گردد.

رئیس دادگستری رودهن در پایان اظهار داشت: شخص مقام معظم رهبری نیز بر حفظ اراضی ملی تاکید بسیار دارند و همه و همه باید پیرو سخنان ایشان باشیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.