کتاب جدید "خالکوبی‌ اژدها" روی پرده نقره‌ای خواهد رفت

«دختری در تار عنکبوت» قسمت چهارم مجموعه کتابهای "هزاره" است که اول سپتامبر منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپوتر؛ ممکن است لیزبث سلندر باز گردد این شخصیت داستانی به زودی به کتاب "دختری در تار عنکبوت" باز می‌گردد.

این کتاب چهارمین داستان مجموعه کتابهای "هزاره" است که اولین داستان آن "دختری با تاتوی اژدها" بود اما آیا لیزبث سلندر به پرده‌ نقره‌ای هم خواهد آمد؟

زمانی که اداره کمپانی سونی برعهده ایمی پاسکال بود مذاکراتی برای اقتباس کتابهای "هزاره" انجام داد و منابع گزارش دادند که کمپانی سونی حق امتیاز اقتباس " دختر در تار عنکبوت" را هم خریده است "دختری در تار عنکبوت" نوشته دیوید لیگرکرانتر است و داستان ادامه کشفها و ماجراجویی‌های سلندر است سه‌گانه اصلی "هزاره" توسط ایستک لارنس نوشته شده بود.

کمپانی سونی قسمت اول کتاب را تحت عنوان "دختری با خالکوبی اژدها" (2511) به کارگردانی دیوید فینچر ساخت و با بودجه 90 میلیون دلاری توانست 233 میلیون دلار در گیشه فروش کند اما استودیو سونی تصمیم دارد قسمت بعدی را با بودجه‌ای کمتر بسازد. بنابراین در حال حاضر  صحبتهایی مبنی بر ساخت قسمت دوم و سوم بدون "فینچر" شده است  وگفته می‌شود "دختری در تارعنکبوت" پایان این مجموعه خواهد بود.

اما پاسکال که اما از سمت ریاست سونی به تهیه کننده فیلم انتقال یافته از این ایده استقبال نکرده است.

چون کمپانی سونی برای تبدیل کتاب به فیلمنامه "دختری با خالکوبی اژدها" به دستمزد هفت رقمی به استیو زیلیان داده بود با کم کردن بودجه پروژه پاسکال مجبور می‌شود ایستوزیلیان را برای اقتباس کتاب دوم کنار بگذارد.

ادامه همکاری رونی مارا، دنیل کریک، و هم چنین تهیه کننده فیلم اسکات رادین با این مجموعه هنوز مشخص نیست.

سی و یکم مارچ ناشر knopf تاریخ انتشار کتاب را اول سپتامبر اعلام کرد "دختری در تار عنکبوت" در سراسر دنیا منتشر می‌شود و تنها 500 هزار نسخه در آمریکا موجود خواهد بود.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.