ساری ؛

فعاليت200 بازيكن مازندرانی در ليگ فوتبال كشور

رئيس كميته مسابقات فدراسيون فوتبال گفت: 200 بازيكن مازندرانی در رده هاي مختلف ليگ فوتبال كشور فعاليت دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛ غلامرضا بهروان در نشست با حسين زادگان مديركل ورزش و جوانان استان و يونسي معاون سياسي امنيتي استانداري تصريح كرد: در حال 200 بازيكن از مازندران در رده هاي مختلف ليگ فوتبال كشور فعاليت دارند.

مازندران تنها استان برگزار كننده ليگ فوتبال

وي با بيان اينكه 52 هيئت مستقل در فوتبال مازندران فعاليت دارند، ابراز داشت: فوتبال مازندران با توجه به عملكرد و كارآيي هيئت برتر فدراسيون است و بالاتر از استان ها فارس و خوزستان قرار گرفت.

رئيس هيئت فوتبال مازندران با اشاره به اينكه تنها استان فوتبال كشور هستم كه مسابقات را به صورت ليگ برگزار مي كنيم، اذعان داشت: در كنار برگزاري ليگ در رده هاي مختلف سني در برگزاري ليگ پيشكسوتان فوتبال نيز جلوتر از ديگر استان ها هستيم.

حضور نماينده غرب مازندران در فوتبال كشور فراهم مي شود

بهروان با بيان اينكه زمينه حضور نماينده اي از غرب مازندران در فوتبال كشور فراهم مي شود، تصريح كرد: غرب مازندران پر از استعداد هاي فوتبالي است كه با حمايت نمايندگان مجلس و دستگاه ورزش استان حضور تيمي قوي از اين منطقه به فوتبال كشور فراهم شود.

وي ضمن تشكر از خدمات مرحوم درويش در مديريت باشگاه شموشك نوشهر افزود: باشگاه شموشك در زمان مديريت مرحوم درويش كارخانه بازيكن سازي فوتبال كشور بود و حدود 40 بازيكن از تيم در ليگ فوتبال كشور معرفي كه از بازيكنان تاثيرگذار تيم شان هستند.

مازندران توان نماينده ليگ برتري را دارد

رئيس كميته مسابقات فوتبال كشور با بيان اينكه تيم هاي شموشك، نساجي، آستان قدس و شهرداري ساري برند فوتبال مازندران محسوب مي شوند، گفت: با حمايت مسئولان ارشد و مديريت ورزش استان تيم فوتبال شموشك نوشهر بارديگر با مديريت و تفكر جديد براي فعاليت مجدد احيا مي شود.

بهروان با اشاره به اينكه اگر حاشيه از فوتبال مازندران دور شود، مي توانيم در ليگ برتر صاحب نماينده شويم، اذعان داشت: مازندران از نظر كشف استعداد و بازيكن ساز در درجه اول فوتبال كشور است اما از نظر حمايت و جذب اسپانسر در استان هاي آخر محسوب مي شود.

فوتبال مازندران به 3 منطقه تقسيم شد

رئيس كميته مسابقات فدراسيون فوتبال از گروه بندي مناطق در فوتبال مازندران خبر داد و اظهار داشت: براي اينكه درخواست هاي ارباب رجوع سريعتر انجام شود فوتبال مازندران به 3 منطقه غرب، شرق و مركز با فعاليت كميته هاي مختلف تقسيم بندي شد تا كارها بهتر وآسان تر انجام شده و مراجعه كنندگان به مركز استان نيايند.

توقعات مردم بيش از امكانات است

وي با بيان اينكه توقعات مردم بيش از امكاناتش است، گفت: هيئت فوتبال تابع مقررات اداره كل ورزش و جوانان است كه براي توسعه ورزش استان كوشش مي كند كه با همدلي و همفكري با مديريت ورزش استان شرايط حضور تيمي از ليگ برتر ايجاد مي شود.

بهروان با اشاره به اينكه بدون حضور اسپانسر و حامي مالي نمي توانيم در سطح اول فوتبال كشور تيم داري كنيم، افزود: مالك باشگاه نساجي براي ادامه فعاليت و سرمايه گذاري منتظر وعده هاي مسئولان در واگذاري زمين براي توسعه فوتبال مازندران است.

درآمد 2 ميليارد توماني از انتقال پورعلي گنجي براي باشگاه نفت

رئيس هيئت فوتبال مازندران با اشاره به اينكه باشگاه نفت تهران از انتقال مرتضي پورعلي گنجي به ليگ حرفه اي چين حدود 2 ميليارد تومان درآمد زايي كرد، خاطرنشان كرد: مازندران بازيكنان خوبي در سطح فوتبال كشور دارد كه حتي بازيكنان مازندراني تجربه بازي در ليگ هاي حرفه اي دنيا از جمله آلمان، انگلستان، و حوزه خليج فارس را نيز پيدا كردند.

وي با بيان اينكه در حال حاضر سن مهاجرت بازيكنان فوتبال مازندران به رده نوجوانان رسيد، گفت: حدود 6 هزار شهرك هاي صنعتي دولتي و خصوصي در استان فعاليت دارند كه در صورت حمايت مالي اين شهرك ها تا حدودي از مشكلات ورزش استان به ويژه فوتبال و مهاجريت بازيكنان به استان هاي ديگر كاسته مي شود.

مردم از پشت پرده فدراسيون و كي روش اطلاع ندارد

بهروان با بيان اينكه باشگاه هاي فوتبال بايد به بنگاه هاي اقتصاي تبديل شوند، گفت: در مدارس فوتبال اروپا درتيم آژاكس حضور يافتيم كه مديريت باشگاه از كشف استعداد و فروش بازيكنان تيم را در ليگ هاي مختلف اداره مي كند.

وي درباره حضور و يا عدم حضور كارلوس كي روش با فوتبال كشورمان افزود: فدراسيون راغب است تا براي ادامه همكاري با كي روش به نتيجه مطلوبي برسد اما مردم از واقعيت و پشت پرده اطلاع ندارد و خواسته شان چيز ديگري است.

بهروان در پايان خاطرنشان كرد: كي روش با فدراسون فوتبال قرار داد امضا كرد و طبق قرارداد بايد با فدراسيون همكاري كند، فدراسيون تمام تلاشش حفظ كي روش است و تا چند روز ديگر حضور و يا عدم حضور فعاليت ايشان با فدراسيون مشخص مي شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.