معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران؛

ورزش مازندران با مديريت خوب به آرامش نسبي رسيد

از زمان حضور مديريت جديد ورزش فضاي ورزش مازندران مطلوب تر و ورزش مازندران و به آرامش نسبي رسيده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛ عليرضا يونسي در نشست با حسين زادگان مديركل ورزش و جوانان مازندران و هيئت فوتبال استان با بيان اينكه تمامي رشته هاي ورزشي بايد از سوي مسئولان حمايت شوند، افزود: با توجه به علاقه مندي بيشتر جوانان به فوتبال، از سوي مسئولان به اين ورزش بايد توجه و نگاه ويژه اي شود.

معاون سياسي امنيتي مازندران با اشاره به اينكه توان مديري خوبي در ورزش استان مشاهده مي شود، تصريح كرد: در برگزاري شايسته نخستين دوره المپياد ورزشي كارگران با حضور بيش از دو هزار ورزشكار در 14 شهرستان استان بخشي از توان مديريتي ورزش استان را نشان داد.

يونسي با بيان اينكه تمامي شهركت هاي صنعتي زير نظر دولت هستند، ابراز داشت: با برنامه ريزي مصوب بايد پاي شهرك هاي صنعتي دولتي و خصوصي را براي حمايت بيشتر به ورزش باز كنيم.

وي با بيان اينكه براي حضور نماينده اي از مازندران در ليگ برتر فوتبال كشور حمايت همه جانبه خواهيم كرد، اذعان داشت: با توجه به تعامل و همفكري خوب استانداري و دستگاه ورزش حضور تيمي از مازندران در ليگ برتر فراهم خواهد شد.

معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران در پايان با اشاره به اينكه سال پركاري سياسي و اجتماعي را در سال 94 پيش رو داريم، افزود: بحث تفاهم انرژي هسته اي، انتخابات نماينده مجلس و خبرنگاران رهبري از مهمترين اقدامات دولت با مشاركت ملت در سال همدلي و همزباني دولت و ملت است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ورزش ، آرامش ، مشاهده ، مطلوب ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.