جشنواره داستان‌ و شعر در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود

سومین دوره جشنواره داستان‌نویسی دانشگاه علم و صنعت به همت کانون کتاب و کتاب‌ خوانی و با همکاری کانون شعر و ادب دانشگاه برگزار می‌شود.

جشنواره داستان‌ و شعر در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود
به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، سومین دوره جشنواره داستان‌نویسی دانشگاه علم و صنعت پستو به همت کانون کتاب و کتاب‌ خوانی و با همکاری کانون شعر و ادب دانشگاه برگزار می‌شود.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را تا تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. همچنین داستان‌های ارسالی نباید در هیچ جشنواره دیگری برگزیده شده باشند و باید حداکثر در 4500 کلمه نوشته شده باشند.

جشنواره داستان‌نویسی علم و صنعت برای نخستین‌بار در سال 1392 با همکاری دو کانون شعر و ادب و کانون کتاب و کتاب‌خوانی به منظور به کارگیری بیش‌تر ظرفیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری علم وصنعت در زمینه داستان‌نویسی و همچنین تشویق دانشجویان به فعالیت بیش‌تر در حوزه داستان برگزار شد.

داوران اولین دوره مسابقه علی خدایی سامان آزادی و بلقیس سلیمانی بودند.

دومین دوره این جشنواره داستان‌نویسی نیز سال گذشته با عنوان جشنواره بین دانشگاهی پستو با داوری سامان آزادی، پیمان خاکسار و سارا سالار برگزار شد همچنین در این دو دوره، کارگاه داستان‌نویسی برگزار شد که مدرس آن، سامان آزادی بود.

امسال علاوه بر جشنواره داستان‌نویسی، جشنواره شعر نیز برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان به شعر می‌توانند شعرهای خود را تا تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه ارسال کنند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص جشنواره داستان‌نویسی از طریق پست الکترونیک pastoo@iust.ac.ir و در خصوص جشنواره شعر با پست الکترونیک pastoo.sher.iust@gmail.com تماس بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار