مهدوی: درصورت تامین منابع مالی تیم ملی، به مسابقات ساحلی اعزام می شود

رییس فدراسیون هندبال گفت: طی یک تا دو روز آینده مذاکراتی را برای تامین منابع مالی خواهیم داشت ،در صورت تامین منابع ، تیم ملی به مسابقات ساحلی قهرمانی آسیا اعزام می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، ابوالحسن مهدوی امروز (پنجشنبه) درحاشیه دومین روز از همایش ملی ، فنی و تخصصی هندبال در گفت و گو با خبرنگاران بدون اشاره به اینکه این مذاکرات با چه فرد یا افرادی انجام خواهد شد، افزود: فردی اعلام کرده می تواند هزینه جذب یکی از بهترین مربیان جهانی این رشته رت برتی نیک کلی را متقبل شود.

به گفته مهدوی ، در حال حاضر یکی از بزرگترین مربیان هندبال جهان به ایران سفر کرده است .

وی در ادامه افزود: هدف از برپایی چنین همایشی اتحاد و همدلی در جامعه هندبال عنوان کرد.

مهدوی اضافه کرد: متاسفانه در سال های اخیر شرایط مطلوبی در جامعه هندبال وجود نداشته ، بنابراین به درخواست جامعه هندبال بار دیگر وارد صحنه شدم و امیدوارم حضورم در این فدراسیون زمینه ساز اتحاد بین هندبالیست ها باشد .

وی در خصوص کادر فنی تیم ملی هندبال نیز گفت: ما به کار تشکیلاتی اعتقاد داریم و براین اساس سازمان تیم های ملی تشکیل شده و و بزودی کمیته فنی نیز به عنوان زیر مجموعه این سازمان تشکیل می شود و وظیفه این کمیته تصمیم گیری در خصوص مربیان تیم های ملی است .

وی ادامه داد: مربیان خارجی تیم های ملی در بخش بزرگسالان نباید به باشگاه ها وابسته باشند و کادر فنی باید از مربیان خارجی ، یا سطح بالایی که وابستگی به لیگ ها ندارند تشکیل شود.

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص وضعیت مالی فدراسیون هندبال گفت: قصد ندارم در این خصوص بگویم که چقدر خط قرمز داریم ، عملکرد این فدراسیون در گذشته متاسفانه خوب نبوده و در واقع ما وارث یک شماره حسابی شدیم که خط قرمز های زیادی دارد و هیچ فردی حتی حاضر نیست به این فدراسیون پول قرض دهد.

مهدوی اضافه کرد: برنامه های این فدراسیون درجهت پیشرفت این رشته بیش از آن است که بخواهم در خصوص آن ها صحبت کنم بنابراین باید به دنبال تامین منابع مالی برای اجرایی شده برنامه های این فدراسیون باشیم.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار