هندرسون: کوتینیو در جام حذفی متفاوت عمل کرد/مینیوله: از صعود لیورپول شگفت زده شدم

جردن هندرسون و سیمون مینیوله بازیکن وسنگربان لیورپول از صعود تیم شان در جام حذفی ابراز خرسندی کردنند.

کوتینیو در جام حذفی متفاوت عمل کرد/مینیوله از صعود لیورپول شگفت زده شدمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان رقابت های جام حذفی انگلیس، سرخ پوشان بندر لیورپول موفق شدند با نتیجه یک بر صفر از سد" بلاک برن روورز" بگذرند تا در مرحله نیمه نهایی حریف استون ویلا شوند.
 
جردن هندرسون بازیکن باشگاه لیورپول ضمن ابراز رضایت از صعود تیمش فیلیپ کوتینیو را مورد تشویق قرار داد و گفت: کوتینیو مغز فوتبالی فوق العاده ای دارد آسانترین برای من این است که به او توپ بدهم و در نهایت به خوبی به پایان رسانم. امیدواریم بتوانیم در مرحله نیمه نهایی باز هم به مرحله بعد صعود کنیم، ما در بخش دفاع بازیکن محروم و مصدوم زیاد داریم، اما به هر حال با بازیکانی که در اختیار داریم سعی می کنیم نهایت تلاشمان را به کار بندیم و کارمان را درست انجام بدهیم، کولوتوره عملکرد فوق العاده ای داشت و من می توانم بگویم بازی بی نظیری انجام دادیم.
 
سیمون مینیوله سنگربان باشگاه لیورپول که در این دیدار موفق شد کلین شیت بدهد در این خصوص گفت: بلاک برن مهاجمان بزرگیداشت که اغلب در محوطه دروازه ارسال‌های بلند داشتند، ما دفاع بسیار خوبی داشتیم و من خوشحالم که به عنوان یک دروازه بان توانستم به تیمم کمک کنم.
 
اما به هر حال من بسیار خوشحالم، چرا که اصلی ترین چیز در این دیدار این بود که بتوانیم به پیروزی دست یابیم و ما هم در پایان دیدار موفق به انجام این کار شدیم، توانستیم به عنوان تیم برنده زمین را ترک کنیم، ما در این بازی موفق شدیم اشتباهات گذشته خود را جبران کنیم، همه بازیکان به سختی کار می کنند و تلاش می کنند، من واقعا به بازیکنان تیمم با این بازی فوق العاده ای که داشتند افتخار می کنم.
 
گفتنی است، باشگاه لیورپول هم اکنون 7 امتیاز با تیم چهارم جدول  لیگ برتر انگلیس اختلاف دارد و هفته آینده در این رقابت ها به مصاف نیوکاسل می‌رود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار