رئیس پارک علم و فناوری استان خراسان:

آزمایشگاه برچسب انرژی با مشارکت شرکت ملی گاز ایران راه‌اندازی می‌شود

دکتر علم الهدایی گفت: برای اولین بار در کشور آزمایشگاه برچسب انرژی با همکاری پارک علم و فناوری و شرکت ملی گاز و شرکت استاندارد در کشور راه‌اندازی می‌شود.

دکتر سید حسن علم الهدایی رئیس پارک علم و فناوری استان خراسان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: ما در سال 94 چند برنامه مهم در دستور کار قرار دادیم که ساختمان جدید با متراژ 6000 متر مربع برای شرکت‌های فناور این پارک احداث خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان خراسان با اشاره به تدوین برنامه عمرانی این پارک بیان داشت: تدوین این برنامه آغاز شده است.

وی بیان کرد: امسال افتتاح نمایشگاه و مرکز مبادلات تجاری قزاقستان در منطقه‌ی آزاد قزاقستان و پارک آلماتی با همکاری مشاور قزاقی با بیش از 20 مؤسسه دانش بنیان نمایشگاهی در اوایل تیرماه 94 در این کشور برگزار می‌شود. مطالعه‌ی سند عملیاتی شدن ICT استان به این پارک واگذار شده که مطالعات اولیه را تحویل دادیم و امیدواریم این بحث ادامه پیدا کند و در این زمینه مشارکت بیشتری داشته باشیم.

دکتر علم الهدایی عنوان کرد: فعال سازی دبیرخانه کارگزاری دانش بنیان با کارگزاری شرکت‌های دانش بنیان در منطقه شرق کشور خراسان در اختیار ما قرار دارد که در واقع به دنبال فعال‌سازی این موضوع هستیم.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان افزود: بحث برج‌های IT با همکاری معاونت علمی رئیس جمهور در برخی استان‌ها مطرح است و با صحبتی که با دکتر ستاری داشته‌ایم وی قول مساعد داده که منطقه آزاد در این زمینه تشکیل شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.