طبق اطلاعیه فدارسیون جهانی والیبال از میان داوران ایرانی ابراهیم فیروزی و محمد شاهمیری برای قضاوت در مسابقات لیگ جهانی انتخاب شده‌اند.

ابراهیم فیروزی: انتخاب داوران ایرانی به معنای تایید قدرتمان استابراهیم فیروزی داور بین‌المللی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: حدود 2 سال است که سیستم انتخاب داوران تغییر کرده است و ما برای حضور در لیگ جهانی فاکتورهای گوناگونی را طی کرده‌ایم نخست از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا مورد تایید قرار گرفتیم سپس عملکردمان از سوی فدراسیون جهانی مورد آنالیز قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از میان داوران ایرانی من به همراه محمد شاهمیری و صدیقه فراهانی جزو داوران سطح A در قاره اسیا هستیم از آنجا که من در مسابقات لیگ جهانی سال 2013 در هلند بازی میان تیم ملی ژاپن و هلند را سوت زدم همچنین در بازی‌های آسیایی کره نیز حضور داشتم عملکردم مورد موافقت فدارسیون جهانی قرار گرفت.

داور بین‌المللی والیبال یادآور شد: برای حضور موفق در مسابقات لیگ جهانی تمرینات بدنی و تست‌های پزشکی خاص را انجام می‌دهم و همچنین در تمرینات تیم ملی حضور یافته و بازی‌های دوستانه‌ آنها را قضاوت می‌کنم خوشبختانه مسابقات لیگ برتر طبق آخرین قوانین فدراسیون جهانی اجرا شد و هم بازیکنان و هم داوران نسبت به اجرای این قوانین آشنایی دارند.

انتخاب 2 داور ایرانی از سوی مسولان جهانی حاکی از آن است که ما در والیبال نه تنها در سطح فنی و ملی رشد کرده‌ایم بلکه این پیشرفت شامل قضاوتها نیز می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، سیستم ، فیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار