رنسانس دوباره آرسنال بر روی شانه‌های مهاجمان

ونگر سر‌مربی باشگاه آرسنال، درخشش دوباره تیم را مدیون مهاجمان فعلی تیمش می‌داند.

رنسانس دوباره آرسنال بر روی شانه‌های مهاجمانبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در جریان رقابت‌های هفته 31 لیگ پریمیر انگلیس موسوم به لیگ آرسنال موفق شد با نتیجه 4 بر 1 از سد لیورپول بگذرد.

آرسن ونگر که این روزها با عملکرد خوب شاگردانی مواجه شده است، مگزنال و مهاجمان تیمش را نقطه عطف آرسنال می‌داند. 

وی در این مورد گفت: حس می کنید  که ما می‌توانیم گل به ثمر برسانیم، وقتی که به آمار گل‌زنی‌ها نگاه می‌کنیدو می‌بویند که مد طول 31 بازی 61  گل به ثمر رسانده‌ایم می‌بینیدکه آمار بسیار خوبی در این فصل از خود به جای گذاشته‌ایم، امیدوارم در  بازی پایانی نیز بتوانیم این آمار گلزنی را ادامه دهیم. 

ما در گذشته و فصول قبل بازیکنانی مانند تیری آنری، برکمپو رابرت پیسین را در اختیار داشته‌ایم، که چنین آماری را برابر ما رقم زنند، اما نباید فراموش کرد که این آمار مربوط به سال‌های گذشته الیور ژیرود در این فصل همگان را شگفت زده کرد و آمار فوق العاده‌ای از خود به جای گذاشت من از این جهت بسیار خوشحالم، اما او را هم 4 ماه به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم شاید در این اتفاق رخ نمی‌داد ما می‌توانستیم نتایج  بهتری بگیریم. 

ماکوشیرلی و اوزیل را با هم در مدت زمانی زیادی در اختیار نداشتیم شما شاهد هستید که وقتی چنین بازیکنانی در تیم حضور نداشته باشند، چقدر بازی تیم ما متفاوت می‌شود. 

اما ما هم اکنون از روحیه بسیار بالا و انسجام  بسیار خوبی برخوردار هستیم و این شان می‌دهد که برای مبارزه و فعالیت از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستیم و شما می‌توانید. 

انتهای پیام/
برچسب ها: آرسنال ، بازی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار