یک کارشناس رسانه در پی واکنش پزشکان به « در حاشیه» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پزشکان نقدپذیر باشند

یک کارشناس رسانه گفت: واکنش بد از سوی جامعه پزشکی نسبت به نقد‌هایی که در سریال "در حاشیه" به آنها شده کار درستی نیست و باید منطقی با اینگونه نقدها و نظرها برخورد کنند و نقدپذیر باشند.

ابتسام رضوی کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص حاشیه‌ها و انتقادهای وارد شده به سریال "در حاشیه" گفت: همانطور که در مورد اکثر صنوف، مشاغل مختلف و شخصیتهای گوناگون در تلویزیون و فیلمها پروژه‌هایی ساخته شده، پس جامعه پزشکان هم نباید از این قاعده مستثنی باشند کما اینکه ما می‌دانیم سوژه‌ی اصلی که به آن پرداخته شده در جامعه وجود دارد.

وی افزود: در جامعه پزشکی هم با پزشکان ناکارآمدی مواجه هستیم که باید به نحوی با‌ آنها مقابله کرد و آنها را مورد نقد قرار داد و این ناکارآمدی در اغلب صنوف و مشاغل وجود دارد.

این کارشناس رسانه ادامه داد: واکنش بد از سوی جامعه پزشکی نسبت به این قضیه کار درستی نیست و باید منطقی با اینگونه نقدها و نظرها برخورد کند و نقد پذیر باشد.

رضوی خاطرنشان کرد: شنیده ها حاکی از این است که چون این سریال 90 قسمت است؛ کیفیت و بازدهی مثبت خود را در قسمتهای بالاتر نشان می‌دهد و شاید هنوز به خوبی جا نیفتاده است و باید منتظر قسمتهای دیدنی‌تر باشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
اینها همه نشان دهنده نقد پذیری ایرانیاست
آخرین اخبار