خوردبین : تصمیمی می گیریم تا جایگاه هر شخصی مشخص شود

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت : به طور حتم درباره موضوع سوشا تصمیم جدی گرفته خواهد شد وما این کار را انجام میدهیم تا مشخص شود هر کسی چه جایگاهی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران محمود خوردبین در خصوص باخت تیم پرسپولیس مقابل راه آهن اظهار داشت : کریمی بابت درد پایش و انجام فیزیوتراپی به ورزشگاه درفشی فر آمده بود و البته نکته قابل توجه این است که وی هر وقت بین بازیکنان تیم بیاید برای ما مایه دلگرمی و کمک است.

وی بیان کرد : هواداران حق دارند که ناراحت باشند اما بهتر است آنها صبور باشند و به تیم کمک کنند.

خوردبین در این خصوص که چرا امروز درخشان با دروازه بانان تمرین میکرد عنوان کرد : نادر باقری حالش خوب نبود و در بیمارستان بود و به همین خاطر کارهای او را درخشان انجام داد.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره وضعیت سوشا مکانی افزود : مدیر برنامه های مکانی امروز به باشگاه آمده بود و تمام کارهایی که مکانی انجام داده بود را برای مدیر برنامه های او توضیح دادم و وی خجالت کشید و از باشگاه بیرون رفت.

وی تصریح کرد : به طور حتم درباره این موضوع تصمیم جدی گرفته خواهد شد وما این کار را انجام میدهیم تا مشخص شود هر کسی چه جایگاهی دارد.

وی درباره اینکه آیا با همامی پرسپولیس می تواند به آسیا برود عنوان کرد : به نظر من هیچ فرقی نمیکند چرا که اگر با وجود این دروازه بانانی که داریم نتوانیم در جام باشگاه های آسیا کاری کنیم با آن دروازه بان هم نمی توانستیم کاری انجام دهیم .من به مدیر برنامه های سوشا گفتم که درخشان گفته یا جای من است یا جای سوشا .

وی درباره عکس سلفی خانزاده در تمرین امروز پرسپولیس گفت : در کل من متوجه چنین بحثی نشدم و اگر ماجرای سلفی درست باشد باید بگوید که چرا چنین کاری را انجام داده و اگر این کار رخ داده باشد فوق العاده کار زشتی است و باید توضیح دهد .

خوردبین درباره اعتراض خانزاده به عدم حضور در ترکیب بازی در بازی دیروز افزود : من چیزی نشنیدم اما اگر چنین چیزی باشد به طور حتم این مساله قابل پیگیری است.

انتهای پیام/
برچسب ها: خوردبین ، سوشا ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار